Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. VIII )

 Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. VIII )


Mesaje de Valentine’s Day / Sfantul Valentin

Câte stele vor muri fără să simt? Câtă vreme va trece fără să te ating? Câte strigăte de dor se vor pierde-n vânt? Câte zile voi trăi cu tine-n gând ?!

Dacă ai fi o lacrimă în ochi mei nu aş plânge nicio dată.  Si chiar dacă aş face-o aş lăsa lacrimile să coboare adânc în inima mea ca să vezi cât de mult TE IUBESC!

Unde eşti iubire să mă atingi unde mă doare să mă săruţi să-mi treacă să te ating să plâng pe umărul tău unde eşti când am atâta nevoie de tine??

Iubirea…… ce rost are să iubeşti dacă niciodată nu ai parte de ea ?!

Mi-a fost dat să iubesc de două ori în viaţă: prima oară te-am iubit pe tine, dar a fost o greşeală şi a doua oară este că încă îmi iubesc greşeala…

Cel mai trist lucru în lume, este acela, că uneori sufletul ţi-l ia tocmai acela care nu are nevoie de el…
Aş vrea să pot… să-ţi spun ce simt… dar n-am curaj… că mă respingi…

Tăcerea ta mă înfioară…o vorbă dulce de mi-ai spune aş aşeza-o la inimioară…sufletul să îmi răsune…

Eşti frumos, drăguţ, chipeş… dulce ca mierea dar mă deranjează faptul că nu pot fi lângă tine…

Dacă aş fi o pisicuţă aş iubi un motănel dar aşa sunt o fetiţă şi iubesc un băieţel…

S-a mai dus o zi din calendar, eu tot mai ţin la tine, viaţa mea se învârte ca un zar de când nu mai eşti cu mine, nici nu ştiu ce drum să mai aleg, amintirile vreau să le şterg şi aştept un semn de ce nu vii când eu te chem…

Trec prin faţa casei tale şi aş dori să îmi ieşi în cale să mă aştepţi ce mult aş vrea cum mă aşteptai cândva, trec mereu pe strada ta poate poate te-oi vedea, mă opresc şi oftez un pic şi apoi plec dezamăgit…TE IUBESC

Iubirea e o tiranie dulce, căci cel ce iubeşte-iubeşte de bunăvoie!

Se spune că vremea e frumoasă atunci când în suflet e soare. Se spune că ploaia e mai rece când în suflet te doare. Se spune că vântul nu bate atunci când iubeşti?! Dar când frunzele se mişcă, să ştii doar că TE IUBESC !!!

Dacă vei sta pe gânduri şi te vei întreba, de ce trăieşti, un tainic glas îţi va răspunde: să lupţi, să speri şi să iubeşti…

Se lasă din nou tăcerea în lumea mea… această linişte parcă mă asurzeşte, iar tot ce mă mai ţine în viaţă e speranţa că într-o zi îmi vei şopti că ma iubeşti… aş putea trăi aşa o veşnicie… !

Orice drum parcurs, e mai frumos în doi…

Plecat în căutarea drumului spre inima ta…

Nu plânge că s-a terminat, zâmbeşte că s-a întâmplat!

Dacă sunt cu tine lacrimi nu mai sunt, Nu mai am de ce să plâng, Din sufletul meu eşti tot ce am mai scump, Te iubesc atât de mult…

O singură lună într-o mare de zori, un singur soare peste-o mie de nori, mii de iluzii într-o singură minte… 1000 de gânduri în 2 cuvinte !!!

Ai apărut în viaţa mea ca o puternică rază de soare ce mi-a adus în suflet căldura şi gingăşia nesfârşită, cu zâmbetul tău m-ai învăţat să cunosc blândeţea până atunci necunoscută, sărutul tău mi-a dăruit dulceaţa nemaiîntâlnită, ochii tăi senini mi-au arătat că dragostea există, iar tandreţea şi frumuseţea sufletului tău mi-au cucerit inima…

Eşti un trandafir crescut în inima mea. Promit să devin apă, aer, pământ ca să nu te ofileşti, dar tu promiţi să înfloreşti doar pentru mine? TE IUBESC!