Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. XIV )

 Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. XIV )


Trăieşti fiindcă trăieşti! Iubeşti fiindcă trăieşti…

Îmi cade o lacrimă din ochi şi nu ştiu ce e cu mine… dar un singur lucru însă ştiu, căci mi-e tare dor de tine…

Tu de vei iubi pe altul… eu nu pot să te opresc dar te rog să îţi fie milă de cuvântul TE IUBESC !

Tu mă faci să râd, tu mă faci să plâng, tu mă faci să simt că trăiesc, tu mă faci să iubesc !

Dorinţa mea este să-ţi spun cât de mult te iubesc! Să te văd în fiecare zi să-ţi ştiu bucuriile şi să-ţi alin necazurile…

Inima-mi plânge cu suspine fiindcă tu nu eşti lângă mine. Stiu depărtarea este grea dar te rog nu mă uita !

Acum când te iubesc te rog nu spune NU doar pentru tine mai trăiesc. Te rog iubeşte-mă şi tu !

Când vine noaptea uită-te pe cer. Dacă vezi o stea căzătoare pune-ţi o dorinţă. Ai încredere se va îndeplini pentru că eu mi-am pus şi te-am întâlnit pe tine…

Să învăţ să te iubesc mi-ar putea lua o viaţă întreagă dar numai uitându-mă în ochii tăi ştiu că merită sacrificiul !

Sărută-mă şi vei vedea stelele. Iubeşte-mă şi ţi le voi da…

Azi-noapte mi-am rugat îngerul să te păzească. Dar a venit mai devreme. L-am întrebat de ce. A zâmbit şi mi-a spus că un înger nu pazeşte alt înger !

Ziua în care te-ai născut sigur era ploioasă, dar nu era ploaie… cerul plângea pentru că pierduse cel mai frumos înger !

E greu să iubeşti şi va fi întotdeauna, dar adu-ţi aminte că cineva te iubeşte şi acela sunt EU

Într-o noapte o stea m-a întrebat: De ce nu o laşi dacă te face să plângi?? I-am răspuns: Stea tu ţi-ai părăsi cerul ?

Aş vrea să poţi să te vezi prin ochii mei. Numai aşa ţi-ai da seama ce mult însemni pentru mine !

Într-o zi mă vei întreba ce e mai important pentru mine: tu sau viaţa? Eu voi spune că viaţa iar tu te vei supăra dar fără să-ţi dai seama că pentru mine tu eşti viaţa !

Nu pot să dorm şi îngeraşul mi-a spus să mă gândesc la ceea ce-i mai frumos în viaţa mea. M-am gândit la tine pentru că viaţa mea eşti TU…’MiSs-YoU’

Te Iubesc şi nu vreau să te pierd… voi lupta să recâştig iubirea noastră pierdută cândva…

Oricâte necazuri atrag la mine, peste toate trec dacă te am pe tine. Tu eşti viaţa mea. Lângă tine uit de necazurile toate. Tu îmi dai putere să merg mai departe !

Unii spun că suntem prea tineri ca să iubim….că nu ştim ce este DRAGOSTEA…..dar o inimă bătrână nu ar rezista la atâta suferinţă…

DE DRAGOBETE IUBESTE ROMANESTE : Declaratii de dragoste