Mesaje scurte de Iubire

 Mesaje scurte de Iubire



- Iubesc florile, dar daca ele se ofilesc,RENUNT! Te iubesc pe tine si nimic pe lume,nu ma va face sa RENUNT!

- Tu ma faci sa rad.tu ma faci sa plang.tu ma faci sa simt ca traiesc. tu ma faci sa iubesc!

- Asha cum doua buze se unesc pt.a forma sarutu’, asha doua inimi se unesc pt.a forma..IUBIREA!

- Iarta-mi ochii pentru ca te admira, Mi-ai furat inima te-am vazut eu, Fa-ma ciudat sau nebun dar de cate ori inima-mi bate numele tau eu il rostesc!

-  E vina ta ca nu mai pot sa dorm, e vina ta ca nu mai pot sa mananc, e vina ta c-a n mia stiu sascri U.

- Eu sunt aici, tu esti acolo. Unul dintre noi nu se afla unde trebuie.

- Deja mi-e dor de tine! Hai sa ne vedem. Vrei?

- Iti trimit mesajul asta pentru ca mi-ar fi placut sa fii acum cu mine.

- Iti spun pentru a mia oara: fiecare zi cu tine este extraordinara!

- Caractere dintr-un sms nu-mi sunt de ajuns sa-mi exprim dragostea, asa ca restul va trebui sa ti-l imaginezi.

- Au venit pompierii; am fost arestat; doctorul a spus “carantina” Eu o sa intarzii doar 20 de minute!

- Vroiam sa-ti trimit ceva incitant, inteligent, frumos si sexi, dar din pacate nu incap pe ecranul telefonului.

- Gandeste-te la cel mai dulce lucru, inmulteste-l cu infinit, aduna o eternitate si vei stii cat imi lipsesti.

- Vorbesc cu canapeaua si flirtez cu televizorul. Da-mi un mesaj inainte sa incep sa fac avansuri frigiderului!

- Noapte buna! Cand cel drag pleaca, parca mori, asa ca-ti spun adio doar pana in zori!(Julieta, adaptare)

- Nu ma intreba ce simt cand suntem despartiti: e ca si cum o parte din mine n-ar mai fi.

- Iti trimit cel mai fierbinte sarut virtual al tuturor timpurilor (tine telefonul lipit de buze): TTZZOOCC!

- Telefonul meu functioneaza cu dragoste. De cand te-am cunoscut nu s-a oprit niciodata.

- Tu de vei iubi pe altul ..eu nu pot sa te opresc dar te rog sa iti fie mila de cuvantul TE IUBESC!

- Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine ..dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine…

- Cand un strop de ploaie va atinge gura ta, sa stii ca ii o sarutare trimisa din partea mea.

- Nici o floare nu infloreste pana nu este udata, nici o fata nu iubeste pana nu e sarutata.

- O scoica de aur e inima mea; perla iubiri se afla in ea, daca scoica se sparge de stancile reci perla iubirii ramane pe veci.