Statusuri Diverse ( Part. IV )

Statusuri Diverse ( Part. IV )

Dacă cei ce trăiesc în ţări comuniste ar avea să mănânce cât au de înghiţit,
ar duce-o mult mai bine…

Punctul tare al multor personalităţi este că au ajuns
să-şi cunoască şi să-şi depăşească slăbiciunile…

Nu ştiu care este cheia succesului, dar ştiu precis care este cheia eşecurilor:

încercarea de a face pe placul tuturor…

Trăieşte cu grijă, viaţa n-are “roată de rezervă”

Sfaturi putem da, dar minte nu!

Viaţa-i ca o târfă ce des îţi iese în faţă, ce des îţi trage plasă !!!

Îmi este călăuză oricine e mai nebun decât mine…

Nu merită niciodată să plângi pentru cineva, iar cine merită nu te va face niciodată să plângi!

Am căutat şi caut căutând…
m-am pomenit din vina mea să plâng..
m-am pomenit greşind…

Cea mai mare răsplată pentru strădaniile unui om
nu este ceea ce câştigă prin munca sa, ci ceea ce devine prin ea!

Cea mai sigură cale spre bucurie este să cauţi să faci o bucurie altuia…

Copiii sunt averea omului sărac…


Nu te compromite… nu te ai decât pe tine!

Oare câţi o să sufere
să cadă din picioare..??
să facă remiză
când joc eu un meci mare…
viaţa-i ca 2 zaruri aruncate la întâmplare…
să te ridici, să pleci dintr-o singură aruncare…

Nu ştii ce înseamnă arta de a învinge… să fii fierbinte chiar dacă afară ninge…

Viaţa-i scurtă merită să o traieşti…. confruntă toate greutăţile ce le întâlneşti
e foarte important…. să inveţi cum să trişezi… să nu abandonezi un joc pe care îl pierzi…

Încă un an din viaţă a trecut… am trăit doar cum am vrut!

Fii elegant, nu te vinde pe nimic…

Ceartă-ţi prietenul în ascuns şi laudă-l în public!

Se vede clar pe faţa ta…că mă placi şi că m-ai vrea…ţi-ar da botul târătura…mergi închis şi taci din gură!

Dacă invidia ar produce febră întreaga lume ar fi bolnavă!

Intuiţia este o calitate a femeii care o ajută să-şi contrazică barbatul înainte
ca acesta să apuce să deschidă gura!

Primul semn al unei stări înapoiate, din punct de vedere al culturii,
este intoleranţa. Când cineva crede că numai el are dreptate…

Nimeni nu te poate ţine în inferioritate fără consimţământul tău!

Unii oameni cred greşit că opusul dragostei este ura, când de fapt este
indiferenţa!

Fiecare om mare a învăţat mai întâi că trebuie să asculte, de cine trebuie să asculte şi când trebuie să asculte!

Greşelile copilăreşti nu sunt făcute de regulă de … copii!

Un om trebuie să fie destul de mare să-şi recunoască greşelile,
suficient de destept ca să înveţe din ele şi îndeajuns de tare ca să le îndrepte!

La douăzeci de ani domneşte sentimentul,
la treizeci de ani voinţa, iar la patruzeci, judecata!

Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie să lupti din greu pentru ele, apoi îţi atârnă de gât o viaţă întreagă!