Statusuri cu DnD ( Part. VII )

Statusuri cu DnD ( Part. VII )

Mai pe loc repaus n-auziţi?? mă uit la un film…

Nu deranjaţi… sunt căsătorit !

Lăsat la mine în pace fac TEME !!!

D|N|D – Do Not Drink !

HaI //)) //\\// //)) cA nU aM cHeF dE bÂrFe

Am treabă……încerc să urc barca în avion…..m-a chemat Bill la plajă…

Cică au pus turcii la intrarea în moschee un cuvânt scurt neînteles nici de cei mai mari întelepţi : DND

][)) ][\][ ][)) adică Du-te Naibii Dobitocule

Bzzz!!!Bzzz!!! hai marş… că te bâzâi…

Nu da click aici ca musca !

În pădurea cu alune aveau casă 2 pitici, vine pupăza şi spune…MARŞ…MARŞ… în plm de aici !

Ţi se pare….. nu sunt aici !

DND mă împusc prin spânzurare cu scanul electric DND

Am mâncat ceapa….. nu pot vorbi !

Mă bronzez la lumânare… DND

DND şi DNFD … pentru fanii mei un simplu Te-am pupat şi la revedere!

DND !! Ma cac revelaţii !

Vorba multă……..sărăcia omului…. DND !

DeNeDe ….. drum bun , cale bătută…… cine te prinde în cur să te f*tă…

DND – Dorm Nu Deranja că mă cac în gura ta!