Statusuri Diverse ( Part. III )

 Statusuri Diverse ( Part. III )


Eu sunt bogat, dar nu mă consider fiindcă îmi lipseşte esenţialul…

Dacă vezi pe cineva fără zâmbet……dă-i unul de-al tău…

Primul semn de senilitate este să crezi că le ştii pe toate…

Creierul meu abia aşteaptă să fie pus la muncă!

Diplomaţia este arta de a spune: “Cuţu, cuţu …
până ce apuci să pui mâna pe o piatră…

Dacă ai datorii financiare, cineva este stăpân pe o bucăţica din tine !

O ceartă este o întrecere în care fiecare vrea să aibă primul… ultimul cuvânt !

O vorbă bună poate ţine de cald trei luni de iarnă…

Am 2 femei în viaţă : STEAUA mea şi MUZICA…. trăieşte viaţa ta şi nu a altuia !

Cel cu limba prea ascuţită riscă mereu să-şi taie singur beregata…

Adevarata valoare a unui om este: cât l-ai preţui daca ar pierde tot ceea ce are…

Dacă nu ne pasă de viitor, nici viitorului nu-i va păsa de noi…

Nu-ţi lăsa vorbirea să meargă mai departe decât gândirea!

În orice mare iubire este şi un pic de orbire,
dar în nici una mai multă ca în iubirea de bani…

Psihologul este un tip care-ţi ia o grămadă de bani ca să-ţi pună toate întrebările pe care soţia ţi le pune gratis!

Live for today because yesterdays are over and tomorrows may never come…

Şoferul prudent se uită în ambele sensuri înainte de a trece pe roşu…

Nu contează lungimea baghetei…. ci magia din ea!

Nu poţi schimba trecutul, dar îţi poţi nenoroci un prezent
liniştit îngrijorându-te despre viitor…

Deşi trăim şi luptăm împreună, fiecare moare singur…

Dacă aduni toată viaţa bani de frica sărăciei, ai ajuns deja sclavul ei!

Unii oameni se tem aşa de mult de moarte că nici nu mai apucă să trăiască!

Spune-mi la ce fel de glume râzi, ca să-ţi spun cine eşti!

Adevăratul câştig în viaţă este viaţa, nu banii…

Suntem înclinati să credem nu ceea ce este adevărat,
ci ceea ce ne place…

Un om fără convingeri este un vagabond care merge spre nicăieri…

Senzaţia e unică, doza de risc e mică. Viciul meu implică doar plăcere şi dependenţă psihică…

Azi este prima zi din restul vieţii mele…