Statusuri Diverse ( Part. II )

 Statusuri Diverse ( Part. II )

Pentru orice femeie dorită de majoritatea bărbaţilor există cel puţin unul deja e plictisit de ea…

Dacă tot ce ai este un ciocan, toate obiectele din jur iţi par cuie…

Secretul succesului este sinceritatea.  Odata ce poţi să te prefaci,  ai reuşit. ..

Atâta timp cât nu-ţi pasă unde eşti, nu te poţi rătăci…

Nu ai mai văzut mâncare de când se trăgea cu arcul !

Fiecare iubire are un balcon ca Romeo şi Julieta, pe care mai târziu se întind rufe…

Pe cine nu îl laşi să moară nu te lasă să trăieşti…

Nu-mi mai daţi sfaturi… stiu să greşesc şi singur!

Ce s-ar întâmpla dacă o maşină, care merge cu viteza luminii, ar aprinde farurile??

Pentru fiecare 60 de secunde în care stai supărat, pierzi un minut din viaţa frumoasă pe care nimeni nu ţi-o poate da înapoi… aşa că învaţă şi tu să fii fericit şi să zâmbeşti!

E o altă zi în care mi-am pierdut ideea, moralul e la pământ şi marijuana e cheia…

Lasă timpul să treacă ca să faci treaba să meargă… nu te grăbi… vei reuşi!

Cei care încearcă să îşi înnece necazurile în băutură uită un lucru: necazurile ştiu să înnoate…

Ca să poţi să îţi depăşeşti instinctele, trebuie să ştii să îţi controlezi voinţa!

Parcă vouă nu vă placea când vă luam pe la spate, când vă trăgeam de păr şi vă dadeam palme strigaţi o doamne ce naiba sunteţi doamne…

Cei care te critică nu vor decât să te schimbe… pentru că văd în tine ceea ce ei nu au să fie niciodată !

Nici tu nu te cunoşti, cândva vei fi surprins de tine !

Există bătălii pe care e bine să le ocoleşti…nu de teamă că le-ai putea pierde, ci pentru că ai deveni ridicol câştigându-le !

Când te-ai născut plângeai, iar toti cei din jur râdeau… trăieşte-ţi viaţa în aşa fel încât atunci când o sa vină clipa tu să râzi iar cei ce vor sta în jurul tău să plângă…

Nici de moarte nu am teamă, ştie lumea cum mă cheamă, când acuz şi mă răzbun ştie lumea că-s nebun…

Eşti la fel de binevenit ca şi telefonul care sună în timpul sexului

Bat covoare cu ochiul minţii !

Moderatelly Invisible…

Nu sunt singur în ploaie şi vânt. Am cei mai buni prieteni de pe pământ…

Un nimeni celebru !

Nu-mi stricaţi proasta dispoziţie !

România este o ţară în care pizza vine mai repede decât poliţia !

Numai după invidia altora îţi poţi da seama de propria ta valoare…

Din lipsă de experienţă m-am oprit la atât !

Când îi bate norocul la uşă, leneşul se plânge de… prea mult zgomot !

Am praf în ochi pentru artişti, praf în nas pentru rockerişti, praf de puscă pentru manelişti, te fac praf dacă mai mişti !