Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. II )

Statusuri de Dragoste /  Iubire ( Part. II )



Mi-aş dori să fiu rază de soare să te pot privi mereu în ochi, să fiu o picătură de ploaie care să cadă pe buzele tale să te pot săruta măcar pentru o clipă şi apoi să mă preling pe coarda sensibilă a inimii care se numeşte DRAGOSTE ! TE IUBESC!
Alfabetul începe cu A… numărătoarea cu UNU… supărarea cu o LACRIMĂ… dragostea cu tine ÎNGERAŞ :X:X:X
Pentru lume tu eşti cineva, pentru cineva tu eşti lumea ! Cu multă dragoste, Cineva…..
Azi-noapte mi-am rugat îngerul să te păzească. Dar a venit mai devreme. L-am întrebat de ce. A zâmbit  şi mi-a spus că un înger nu păzeşte alt înger!
Aş vrea să cred, să pot visa, să te aduc de partea mea. Aş vrea ca timpul să-l opresc să-ţi spun de fapt cât te iubesc…
Pentru a trăi am nevoie de bătăi de inimă. Pentru asta, am nevoie de o inimă. Pentru o inimă am nevoie de fericire. Pentru fericire, am nevoie de tine…
Oriunde mă uit văd privirea ta. Oriunde merg, simt atingerea ta. Nu am curaj să închid ochii, pentru că ştiu că ai aparea în faţa mea şi nu i-aş mai deschide…
Odată mi s-a întâmplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate, a fost o poveste, a fost ziua în care te-am întâlnit pe tine…
Ai apărut ca un abur şi de atunci îmi însoţeşti paşii precum aerul, nu am uitat primul sărut căruia încă îi mai simt amprenta
Să iubeşti nu e nimic , să fii iubit e ceva , să iubeşti şi să fii iubit e TOTUL !!!
Iubire înseamnă să sculptezi în inima ta chipul celui iubit şi ochii tăi să fie oglinda în care să se reflecteze chipul celui iubit!!!
Dacă vrei soare, aşteaptă răsăritul; dacă vrei curcubeul, aşteaptă ploaia; dacă vrei zăpadă, aşteaptă iarna. Dar dacă mă vrei lângă tine, nu aştepta, spune-mi!
Pentru iubire nu se mulţumeşte, în consecinţă, n-o să îţi mulţumesc nici eu. Doar te iubesc sublim şi nebuneşte, atât de pur, total nepământesc…
Dragostea adevarată e un “elixir” pe care odată găsit nu trebuie să faci prostia şi să îl consumi pe tot deodată, ci trebuie savurat în decursul unei vieţi…
Dacă m-ai întreba cine sunt ţi-aş răspunde IUBIREA, dacă m-ai întreba ce fac, ţi-aş spune IUBESC, dacă m-ai întreba pe cine, aş spune PE TINE!!!
O simplă aventură trece în două luni… O dragoste la prima vedere trece în 2 ani…. O iubire îţi schimbă total viaţa…

Pentru mine iubirea este singurul motiv pentru care mi-aş dori să trăiesc o mie de ani…
Eşti atât de dulce atunci când zâmbeşti, când râzi, când plângi, când mă cerţi, când mă alinţi, când mă iubeşti!
Sunt stele ce dispar în noapte, dar niciodată nu se sting, sunt depărtări ce par aproape şi inimi tari care înving…
Tu vei fi mereu lângă mine, timpul ce trece va sta. Şi răsăritul cu apusul.. .poate se v-or săruta…
Dragostea e speranţă şi fără speranţă lumea nu ar exista…
Să ai curaj să rişti pentru adevărul din inima ta, dar să nu te minţi când îl asculţi…
Caută în sufletul meu pacea, caută iubirea, pasiunea, tandreţea, caută împlinirea… Caută şi te vei regăsi acolo, foarte aproape de inima mea…
Eşti o bucată de rază ruptă din soare şi căzută pe pământ pentru a-mi lumina inima şi sufletul pierdut în splendoarea frumuseţii tale…
Să aştepţi mereu dragostea ca pe un fel de jertfă pe care nu ai cum s-o oferi, pentru că de fapt aşteptai o jertfă pe care să o poţi oferi ca pe o dragoste…
Bărbaţii ăţi v-or spune multe, că te iubesc şi cum şi cât, v-or spune mai frumos ca mine, dar nu te v-or iubi atât…
Îmi reamintesc clipa dulce, când ai apărut în calea mea, ca o fantomă ce seduce, cu părul tău roşu ca focul şi ochii tăi albaştri ca cerul senin de vară, îmi reamintesc primul sărut care ne-a unit şi zâbetul tău dulce… Te iubesc!
Din apa mărilor aş vrea să împletesc Cuvântul dulce “TE IUBESC” Şi ţie să ţi-l dăruiesc, că eşti tot ce îmi doresc!
Tu eşti alintul meu de noapte bună, sărutul delicat al fulgilor de nea, mângâierea tandră a vântului de vară eşti tot ce am şi voi păstra iubirea ta adânc ascunsă în inima mea. Te iubesc!
Iubeşte căci numai iubind poţi vedea frumuseţile vieţii astfel vei fi mai fericit şi orice obstacol îl vei trece mai uşor…
Un zâmbet nu înseamnă fericire aşa cum o lacrimă nu înseamnă durere. Poţi plânge când eşti fericită, poţi să râzi când inima îţi plânge!
Cât de mult te iubesc nu vei ştii niciodată! Îţi pot spune doar că 59 de secunde din fiecare minut de-al meu mă gândesc la tine. E mult sau e puţin? Când vei şti răspunsul se va risipi şi misterul!
Să iubeşti înseamnă să doreşti în fiecare clipă să-i auzi glasul… râsul, să iubeşti înseamnă să tremuri de nelinişte şi să tresari de bucurie, să iubeşti înseamnă să te oferi din toată fiinţa ta celui care-ţi ţine loc de soare…
Dragostea nu are nevoie de cuvinte… Se poate spune Te Iubesc cu o singură privire…
Un trandafir aş vrea să fiu, să te sărut printre petale, somnul să ţi-l veghez până târziu, ca să te simţi şi tu o floare…
Îţi mulţumesc pentru că exişti în viaţa mea şi pentru că mă ajuţi să înţeleg ce înseamnă să iubeşti şi să fii iubit…



Iti recomandam galeria -> Avatare si Imagini de Dragoste