Statusuri cu DnD ( Part. V )

 Statusuri cu DnD ( Part. V ) 


Deranjează-mă doar dacă ţi-e cald cu dinţii în gură

Nu am timp… Fac Sarmale…

DND…..că…..BRB

Bbrb! Mă dau cu sania în frigider.

DND operez un purice la picior săracul s-a accidentat la antrenament de fotbal

Sunt busy…îndrept banane!

Vânez ţânţari..dnfd..Trebuie precizie

Fac băiţă…dacă nu răspund lăsaţi mesaj iar când ies din baie închid eu fereastra

Cine eşti ? Ce vrei ? Dacă mă deranjezi chem Poliţia

DND , poţi să mori că nu mă interesează!

Fără BUZZ că-mi deranjezi neuronii … Nu deranja dacă te simţi cu musca pe căciulă

La film pe Radio21

DND….Mama la calc. Nu da-ţi BUZZ ! Că se sperie !

Ultimul care m-a deranjat, e încă dat dispărut

Fericit …nu-mi stricaţi fericirea

Taci în linişte că nu-s

NU MĂ DERANJA că te bat cu mouse-ul şi tastatura

DND.  Visez că îmi fac tema la mate.

DND. Sunt Beat. Scrieţi degeaba, că nu văd ce scrieţi.