Statusuri haioase Part IV

Statusuri haioase Part IV

Nu-s momentan la tastatură, dar dacă ţipi foarte tare la monitor s-ar putea să te aud…

I dont think, I just drink !

Tu me dices che`stoi loca / Eu ţi-o-mping, ţi-o-ndes pe mocca…

Dau din craci ca cei săraci şi din buci ca cei năuci!

Sunt uşor de agăţat şi cad repede la pat…

Să curgă Jack cu Red Bull pân dimineaţă… îmi bag p*la-n ea de viaţă…..

RDS… să ţi-o-ndes!

Ce dai bah, nu ştii să-njuri ???

Dacă ai portofelul gros, înseamnă că e plin de mărunţis…

Şogorii ştiu ce şi cum

Napoleon e mort, Einstein e mort, Mihai Viteazul e mort şi nici eu nu mă simt prea bine…

Caut loc pentru cerşit……..cine mă ajută să găsesc primeşte 40% din câstig !

Vă doresc o zi bună! Ceea ce nu cred…

Nu există femei urâte, ci doar bărbaţi insuficienti de beţi !

Trăim într-o eră în care pizza ajunge la noi acasă mai repede decât poliţia !

Femeile sunt împărţite de către bărbaţi în 4 mari categorii:1.mame; 2.doamne; 3.cu*ve; 4.mama doamne ce mai cu*ve !

Mi-am luat de curând BMW X5 şi l-am tunat până l-am făcut ARO !

Astăzi eram în biserică şi când mă uit la cucoana de lângă mine, îşi aprindea ţigara… Doamne să scap berea din mână nu alta…

Călare… pe situaţie!

Nu contează cât mă iubeşti… atâta timp cât te prefaci…

Psihologul mi-a spus că sunt nebun, vocile din cap însă îmi spun că nu e adevărat…
Fetele îmi bat în geam / Nu aud am termopan…

M-am suit pe telegraf să-mi scutur fusta de praf… poliţaiul m-a văzut, m-a certat şi m-a….. bătut !

Foaie verde într-un copac, mie-mi vine să mă…. plimb !

Sunt mai mult decât Stepped Out… sunt şi Busy că I’m on the Phone şi chiar nu ştiu când I’m going to Be Right Back!

Dacă nu sunt la coadă la pâine căutaţi-mă la ouă !

Corup minori/minore la domiciliu !

Vrei internet de 555 ori mai rapid?? N-AVEM !

Câteodată stau şi mă gândesc dacă eu întradevăr pot gândi…

Opinia mea nu contează, aşa că nu mi-o bag !

Mă plimb cu compul pe stradă…

Iti recomandam cele mai tari poze ( razi pe burta ) Funny Foto