Statusuri Diverse ( Part. VII )

 Statusuri Diverse ( Part. VII )

Azi-noapte mi-am rugat îngerul să te păzească. Dar a venit mai devreme. L-am întrebat de ce.  A zâmbit şi mi-a spus că un înger nu pazeşte alt inger !

Cine îmi dă buzz mă iubeşte

Unii prieteni sunt umbre, apar numai când e soare, aşa că ai grijă ce prieteni îţi faci

Sunt singur şi sunt sigur că şi tu eşti sigură că nu mai vrei să fii singură

Vă rog să nu va deranjaţi să mă deranjaţi… e prea mare deranjul să fiu deranjată!

Eu iubesc femeile… Dintr-o femeie am ieşit şi mă întorc în mai multe

Aş vrea să colorez pădurea, Să pot s-o fac în mii de feluri, Să pot să întâlnesc iubirea, Ce se coboară dinspre ceruri…

Tot ce e în sufletul meu este aici şi asta nu cred că se va schimba curând cum nici eu nu sunt genul care să mă schimb…

Te iubesc pentru că exişti, te iubesc pentru că mă faci să râd, te iubesc pentru tot ceea ce eşti tu, TE IUBESC pentru că TE IUBESC !

Să trăieşti pe pământ este scump, dar include o călătorie gratuită în jurul soarelui !

Dacă îţi plânge inima după mine înghite o batistă

Viaţa E O Curvă Şi Tu Eşti Viaţa Mea

Dacă eşti bou şi vrei să te arunci de pe o clădire datorită unei fete , să te gândeşti înainte măi boule că ai coarne şi nu aripi !

Curiozitatea îi împinge pe unii să descopere America şi pe alţii să asculte la uşă…

Eşti frumoasă ca o stele. Tu mi-ai rupt inima în doi…Toate sufleturile mele bate pentru noi.

S-a mai dus o zi din calendar, eu tot mai ţin la tine, viaţa mea se învârte ca un zar de când nu mai eşti cu mine, nici nu ştiu ce drum să mai aleg amintirile vreau să le şterg şi aştept un semn de ce nu vii când eu te chem…

Foaie verde de bihor nu da mass că ai ignore !

Când femeia te înşeală şi vrei să te arunci de pe bloc adu-ţi aminte că ai coarne nu aripi.

Nu-s momentan la tastatură, dar dacă ţipi foarte tare la monitor s-ar putea să te aud…

Vroiam doar să ştii cât de mult înseamnă prietenia noastră pentru mine, dacă am fi pe un vapor care se scufundă şi cu o singură vestă de salvare… Mi-ar fi foarte dor de tine!