Statusuri Diverse ( Part. VI )

 Statusuri Diverse ( Part. VI )

Sfaturile sunt ca ciupercile, cresc peste tot, dar cele rele îţi pot fi fatale…

O sperietură bună realizează mai mult decât 100 de sfaturi !

Adu-ţi aminte ce greu îţi este să te schimbi pe tine însuţi şi vei întelege atunci
câte şanse ai când încerci să-i schimbi pe ceilalţi !

Este adevărat că “banii vorbesc”: cel mai adesea ei ne spun: “La revedere !

Cel ce participă la jocuri de noroc se jefuieşte singur !

Învaţă şi din greşelile altora, nu vei avea timp să le faci tu pe toate !

Oamenii mari nu s-au considerat niciodată mari, oamenii mici nu s-au considerat niciodată mici!

Când te lupţi cu propria-ţi conştiinţă şi eşti învins, ai caştigat!

Cel care crede că le ştie pe toate este foarte enervant mai ales pentru noi, cei care, oricum, le ştim pe toate !

Cu cât s-a scurs mai mult nisip prin clepsidra vieţii noastre, cu atât mai clar ar trebui să vedem prin ea…

Înţelept este acela care trăieşte în fiecare zi ca şi cum în fiecare zi şi în fiecare ceas ar putea să moară !

Nimeni nu este atât de întelept sau atât de prost pe cât se crede…

Stai departe de oamenii care îţi micşorează ambiţia. Oamenii mici întotdeauna fac asta. Cei cu adevarat mari te fac să te simţi că şi tu poţi deveni mare !

N-am să ajung pe culme? Se poate foarte bine. Dar vreau să urc atât cât am să pot, prin mine…

Lucrurile nu sunt greu de făcut. Greu este să te pui în poziţia de a le face !

Sclavul nu are decât un stăpân, ambiţiosul are atâţia stăpâni câţi îi pot fi de folos carierei sale !

Lumea nu e a celor modeşti, ci a celor energici !

Două clătite se plimbau prin deşertul Sahara, deodată una se împiedică şi îi sare gemul…

Horoscopul de astăzi: Lucru= stelele îţi zâmbesc, Bani= stelele îţi zâmbesc, Iubire= stelele încă râd…

Never take life seriously. Nobody get`s out alive anyway…

Există două feluri de oameni: cei care mă plac şi cei care să se mai ducă în pola mea !!!

Nu-ţi lăsa gura să scrie cecuri pe care fundul tău nu le poate plăti !

Valabil !

Sunteţi în plus !

Nimeni nu moare virgin/a, viaţa ţi-o trage exact când te aştepţi mai puţin…






Pun gânduri în rânduri scrise-n rime. Nu sunt model pentru nime` … nici pentru mine…

Dus cu pluta… cine vine ??

Azi nu am status…

În visele mele mereu vei rămâne… ca o scânteie care mă luminează iar când mă trezesc vreau să o iau de la început…

Prostul  râde de prost că cică prostul  nu prea ştie… cică dacă râzi de prost eşti mai prost ca prostul…

Trăim într-o ţară în care ţi-e greu să mai crezi în visul tău, ţi-e greu până la urmă să mai crezi în D-zeu, viaţa e doar un drum aşa cum ţi-am mai spus şi drumul meu e din nicăieri spre început !!!

Hai baieţi …. puneţi mâna pe lopeţi !

Nu uita niciodată să zâmbeşti că nu ştii niciodată cine se va îndrăgosti de zâmbetul tău…

Prefă-te că eşti trist şi…. bucură-te de viaţă !

Bună ! Nu-mi pasă !!! Pa !!