Statusuri haioase Part III


 Statusuri haioase Part III


Plecat cu iubita…….la o bere…

Tu eşti cu*vă eu sunt peşte….. împărţim banii frăţeşte…

Marş.. eu nu sunt mă-ta… să cenzurez în faţa ta limbajul!

Agresez puştoaice de liceu… care vor să înveţe.. facem un 69 ?? sau un 6210

Când e cald judec la rece….berile!

Nu am probleme…. sau semne de dependenţă.. …am câştigat într-un capac de bere…. experienţă!

Sunt multe bagaboante….. care sug p*la la şoferi… ar trebui să mă îngrijorez.. sau să mă fac şofer??

Tot respectul meu pentru fetele mui*ste……… vă iubesc în gură…. sunteţi super pi*de!

Bat şi f*t ca maşina de cusut

Un sac de nuci… e de ajuns să-ţi dau la buci??

Eu sunt cel/cea mai tare…dar nu mă cunoaşte nimeni !

Verigheta este cea mai mică cătuşă din lume !

Îţi place să fii mângâiat? Să fii atins şi să fii pipăit? Şi… să fii încins? Îţi place respiraţia celuilalt lângă urechea ta? Să îţi respire pe gât sau pe faţă? Îţi place să încerci poziţii noi? Să începi rece şi să sfârşeşti cald şi transpirat?… Atunci mergi cu Maxi-Taxi !


Le doresc la toţi duşmanii mei 3 maşini în faţa casei: Salvarea, Poliţia şi Pompierii!

Majoritatea oamenilor sunt de acord cu cel ce-şi ţine gura !

Dacă eşti bou şi vrei să te arunci de pe o clădire datorită unei fete , să te gândeşti înainte măi boule că ai coarne şi nu aripi !

You say I’m a asshole like it’s a bad thing…

Mă dau cu prosopul prin baie………io “pot” tu “puţi” !

Schimb soţie gospodină pe soţie cu*vă, o zi da una ba !

Ia zi fă, îţi iau o cola??

Nu beau, nu fumez, nu înjur, dar am o singură problemă: mint

Noi acuma pentru ţară, pentru ţară , pentru ţară !

Vreau să te fac pe ritm de rapp în timp ce mă cac !

Stau în puţă şi-l ascult pe guţă !

Ia-ţi papuci de viteză !

Mândru-s fu-ce-maş !

Luaţi-vă zborul că avânt vă dau eu !

O femeie trebuie să facă 70 de lucruri: 69 şi cartofi prăjiţi !

Mi-a dat doctorul regim…… să pun multă gheaţă-n gin !

Părul vostru este sec, fără culoare, incontrolabil !? Cred că îl pierdeţi !

Învăţ să zbor…..şi după aia mă arunc de pe geam să văd dacă am înteles lecţia…

Doar Cu SaBia Şi Cu PuMnul…PoŢi Să AjuNgi NuMăRul 1 !

La un pahar de vorbe…

Ce păr frumos ai…… păcat că îţi iese din nas !

Cioc-cioc !! – Cine-i ? – Berea ! – Intră !!!

O aştept pe mă-sa că pe soru-sa am rezolvat-o deja că e c*rvă ca mă-sa…

D!N!D , mă dau cu sania în congelator…

Strada se traversează oricum şi pe oriunde, toată şmecheria e să ţii ochii închişi…

Viaţa e prea scurtă ca să bei un vin prost…

Sunt un c*cat haios şi caut o băşină drăguţă şi sexi ! rog seriozitate…

Îmi trag p*la la xerox să vă fac insigne!

Ce bine arăţi… ai fost bolnavă ??

Copil Tembel ! Pierdut Borcan Zacuscă !

Acuma m-am trezit ! Pa, mă culc…

Pentru toate fetele care vor să-mi ştie contul din bancă…..le trebuiesc codul pin…

Vopsesc lămpile de la T.V …. poate o să văd color !

Smile ! Life’s good !

Pentru unii bunul simţ dăunează grav sănătăţii, motiv pentru care refuză să aibă aşa ceva…

Astăzi… am aflat ce e Iubirea …..MÂINE….. afli tu ce-i despărţirea…

Consumul execesiv de fasole dăunează grav sănătăţii celor din jurul tău…

Dovada vie că sex-ul slăbeşte !

Sănătate şi virtute… hai noroc s-avem ce f**e !

În 18oo Dracula sugea sângele virginelor… în 2oo7 a murit de foame !

M-am sculat cu faţa la cerceaf aşa că nu mă întoarce !

Ştiu că nu ştiu nimic… deci ştiu ceva !

Dragă eşti de milioane…ia 50.000 şi du-te…

M-am trezit luni şi m-am gândit marţi să mă duc miercuri la lucru, dar când am văzut joi că vine vineri… m-am gândit că ce să caut eu sâmbăta la lucru când duminica e zi liberă ?!

Du-te tare vino lent şi mai zici că n-am talent !?

Alţii numără câte stele îs, da eu câte nu-s…

De ce să bei şi să conduci când poţi să fumezi şi să zbori !!!

Ghinionul vostru, bulanul nostru…

Viaţa-i plina de căcat şi eu sunt plin de viaţă !!!

Toată viaţa am iubit femeia în slip…

La o zgură de aer !

Notre poule dans votre cour…

Caut cu lumânarea… găsesc aproape orice !

La muncă, în chiloţi ?!

N-am nici o problemă cu alcoolul ?! Beau, mă îmbăt, cad pe jos… nicio problemă !

Ne răcorim cu o Cola??? După sex…

Dacă ai puţă mai bine l-ai căuta pe Guţă…

Dus….. peste 7 mări, 7 ţări, 7 ape, 7 continente, 7 munţi, 7 dealuri, 7 câmpii, 7 movile, 7 crevase, 7 lacuri, 7 izvoare, 7 pajişti, 7 oraşe, 7 cartiere, 7 blocuri, unde nici buzz-urile nu ajung…

Dacă femeia ar fi bună la ceva şi Dumnezeu ar avea una…

Cine vrea plictiseală??…. O dau pe gratis !

Mama proştilor……. e mereu gravidă !

I`m the best so fuck the rest !

Şi marmota învelea marijuana în lenjerie intimă să poată trece graniţa…

Ce faci dom’ne?? Uite bine, absolut nimic !

Merg pe gard, mă ţin de drum, dau cu câini în bolovani, să mă apăr de duşmani…

When I go la braţ cu tine Mă simt very măgulit Căci are looking toţi la mine Oh, I`m so, so fericit.

I can`t to sleep azi`noapte Şi am stat să learn ceva From cartea de engleză Să-ţi tell iubirea mea…

You are totul pentru mine And i want să ne iubim Dar it`s difficult vezi bine Căci we nu ne potrivim…

Te-ai găsit să mă-nteţegi! Văd că dear te iubesc Understand i love you dragă Cum naiba să-ţi mai vorbesc?

Ah, ar fi atât de bine But you see nu-i chiar aşa Căci eu speak what i can spune, Dar mai zi şi tu ceva…

TBC = Tutunul Bucuria Copiilor !

CMF = când mă f**i !

NPC = nu port chiloţi !

LOL = la o labă !

PLM = plecat la magazin !

FMM = frate mersi mult !

STF = să-ţi trăiască familia !

Drujba Ileana : Taie lemne, bate cuie, f*te-n cur şi dă şi mu*e

Aaaaaam pfutfut**la maaaaaareeeeee…

Dacă aş avea SuperGlue… aş lipi ID-ul tău cu al meu… să fim împreună şi pe net !

Tânăr , chipeş , cu bani mulţi , maşină scumpă caut status…

Viaţa e atât de oribilă… de când te cunosc…

La voi inspiraţia e ca ciclul… vine o dată pe lună !

ATENŢIE dăunez grav sănătăţii !

Sunt 2 tipuri de oameni: Eu şi  cei care vor să ajungă la fel ca mine!

Femeia ta stă lângă tine din lipsă de imaginaţie !

Angajez personal în domeniul Felaţii cu Publicul, rog seriozitate…

Femeia e o comoară…. de aia trebuie îngropată !

O oaie…. două oi…. trei oi….uite şi măgarul!

Hai…………..Hai să………….Hai să ne…………..Hai să ne f………..Hai să ne fu……………Hai să ne furăm timp pentru o cafea…

Ceea ce se află în stânga acestui status se numeşte bărbatul ideal…

Am un cap perfect pătrat !

Am zdrobit un şoricel, seara pe perete şi din burtă de la el am mâncat spaghete…

Bei un ou cu şeful gării??

O să mori bah puţa ascultându-l pe guţă…

Ai fost alături de mine când m-am îmbolnăvit… Ai fost alături de mine când mi-au furat hoţii portofelul… Ai fost alături de mine când mi-am buşit maşina… Mai plimbăte-te! Îmi porţi ghinion!!!

Ţi-ai făcut operaţie estetică cumva? Căci am văzut azi la fereastră un cap de castravete în loc de cartof cum eram obişnuită…

Cine mă ? Eu ???? Eu sunt frate… Topârceanu nu a fost… Nici Creangă , nici Eminescu… nici restul turmei… !!!

No mesteci?? Nu pe dracu…

Din motivul lipsei de bani şi pentru că Veronica îi făcea fiţe, Eminescu intră într-o perioadă pe care mi-e ruşine s-o spun…

Vroiam doar să ştii cât de mult înseamnă prietenia noastră pentru mine, dacă am fi pe un vapor care se scufundă şi cu o singura vestă de salvare… Mi-ar fi foarte dor de tine!

Foaie verde busuioc, îţi dau mu*e… vrei non-stop!

Pot să îţi iau ceva de băut sau îţi dau banii??

Arăţi aşa de bine, încât era să fac infarct!!!

Scuza-mă… am observat că nu m-ai observat!

Sunt perfect sănătos… mi-au spus vocile !

I will see you again… but not yet. Not yet !

Frumoasa-i viaţa sus în munţi,/Când mergi pe o cărare./Puţini ? Lume sunt ca noi,/Puţini ? În lumea mare…

Mireasa este puţin gravidă, fiindcă ca a fost uşor violată…

Ballentine`s Day !

Cine-i harnic şi munceşte, are tot ce vrea. Cine-i prost şi leneveşte, are tot aşa…

Cu coasa printre vecini…

Iti recomandam cele mai tari poze ( razi pe burta ) Funny Foto