Statusuri cu DnD ( Part. VI )

 Statusuri cu DnD ( Part. VI )

 

DND…. Acesta este plecat …. revine când se întoarce!
Caută-mă în vis….. DND !
Am pile la cimitir….îmi reglez moartea… DND sau vrei să o reglez şi pe-a ta !?
Cu ocazia zilei naţionale a oamenilor ocupaţi … marş în gâtul mă-tii că am treabă!
Dorm ca un îngeraş… nu deranjaţi că da-ţi de dracul
DND am nevoie de tine ca de o gaură în prezervativ
Îs ocupat… dacă văd că m-ai deranjat te f*t direct în nas !



DND… tre` să înfing toporul în geam
Dnd…astăzi ţin să-mi îmbogăţesc lista de ignore
DND… servesc o supă cu umbră de pui!
Vă rog să nu vă deranjaţi să mă deranjaţăi… e prea mare deranjul să fiu deranjată!
54,55,56… Shhh! I’m counting sheep.
Deranjează-mă tu să vezi cum îţi cântă dracii live
Reflectez la nemurirea sufletului….nu mă deranja că mă sperii
Ţara are nevoie de mine, aşa că DND