Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. III )

 Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. III )


IUBIREA e frumoasă, IUBIREA e tristă… chiar dacă e frumoasă sau tristă… IUBIREA există…

Te voi iubi şi atunci când mările vor seca… Te voi iubi şi atunci când stâncile se vor topi… Te voi iubi şi atunci când scurs nisipul vieţii va fi!

Eşti iubitul minţii, inimii şi trupului meu, eşti prinţul fermecat al viselor mele romantice, încântarea şi minunea sufletului meu!

IUBIREA e ca o clepsidră, umple INIMA şi goleşte creierul…

Eu ţi-am alergat prin vene, ţi-am suflat cu dor prin gene, eu ţi-am upgradat sărutul, ţi-am iubit necunoscutul, am fost zmeul tău mereu, să mă ţii în vânt nu-i greu, n-ai ştiut să tragi de sfori, am căzut de mii de ori…

Aş vrea să-înnec mâhnirea, Ce sufletu-mi apasă des, Să las să vină doar iubirea, Ce bântuie prin lanuri verzi…

De ce te simt atât de departe şi nu-ţi aud de dor cuvintele, când un sărut ne mai desparte, şi când splendoarea încă ţi se mai simte…

Aş vrea să colorez pădurea, Să pot s-o fac în mii de feluri, Să pot să întâlnesc iubirea, Ce se coboară dinspre ceruri…

Dacă vrei să afli cât de mult ne iubim ieşi afară în ploaie şi întinde mainile, cate picaturi prinzi, atat ma iubesti, cate picaturi scapi, atat TE IUBESC !!! ”


Am nevoie de 5 minute din viaţa ta: în primul să te sarut, în al 2-lea să-ţi spun că mi-e dor de tine, în al 3-lea cât te iubesc iar ultimele două să rămâi cu mine…

Dacă până acum mă gândeam dacă e bine sau nu ceea ce se întâmplă, acum nu mă mai interesează. Ştiu că te iubesc şi asta e tot ce contează…

Cât de MULT te iubesc … nu vei şti NICIODATĂ… ai pătruns în inima mea fără să-mi dau seama …aştept să vină ziua aceea când totul va fi aşa cum ne doream…

Nu distrug visele… injectez speranţă  !!!

Deabia aştept să mă trezesc… să pot visa cu adevărat!!!

Visez doar la tine….. visez că vei fi mereu lângă mine. Oare visul meu se va împlini??

Să aminteşti e frumos, da să fii amintit e mai frumos, eu nu îţi cer să mă aminteşti da doar să îţi aminteşti că o să îmi aduc aminte de tine întotdeauna…

Dacă vrei să-ţi fie bine, atunci gândeşte-te la mine! De vrei să fii şi fericită, gândeşte-te clipă de clipă. Linişte de vrei să ai, lângă mine mereu să stai… TE IUBESC!!!

Iti recomandam galeria -> Avatare si Imagini de Dragoste