Statusuri haioase Part I

Statusuri haioase

Fac cinste… plăteşte vecinul!
Mă joc cu o grenadă…psst… mi-a căzut cuiul pe jos…
Pauzele lungi şi dese… cheia marilor succese!
Noaptea am coşmaruri pentru că dorm cu tine în pat!
Du-te lent şi vino tare, pentru mine n-ai valoare!!!
Mă tot uit la prezentări de modă dar niciodată nu văd pe stradă aşa ceva…
Mi-am luat oglinda să îmi văd avatarul…
Nicăieri nu-i ca acasă dar mai bine-i la HOTEL !
Mersul la biserică nu te face credincios, aşa cum statul într-un garaj nu te face maşină…
Mi-am aprins becul să sting lumina…
Mergem la şcoală să nu ne plictisim acasă…
Fac teme că altceva nu mi-o dat şcoala…
Fac duş… dar şi pe tine dacă vrei…
Sper să prinzi muşte la vară…

Unde-i unul nu-i putere la butoiul plin cu bere….Unde-s doi puterea creşte şi butoiuţ se goleşte…
Munca este un izvor de sănătate, deci să lucreze cei bolnavi…
Băi baieţi ca să fiţi ca mine nu puteţi, aşa că mai încolo că sunteţi nişte boscheţi !!!
De ce încerci să îmi downloadezi statusul? Te crezi blondă? HA! L-am downloadat eu înaintea ta!
O găină avea 2 picioare în special stângul !
În caz de al III-lea război mondial femeile ar primi puşti iar bărbaţii puştoaice !
Te mai aştept o zi sau poate două şi dacă vii mă fac că plouă…
So f*ţi pe mama gratis
Dă-mi şi mie webcam-ul să îţi văd faţa aia de c*r !
Vrei să te dai puţin mai încolo să intru şi eu online??
Mă urăşti, te urăsc, mă placi, eşti homo…
Primeşte mama ta cu violul ??
El :Hey eşti nouă pe aici?
Ea: Da.
El:Nu vrei să fi şasele meu?…

Păsările ciripea nu avea treabă se distra…
La mulţi ani celor cu nume de buruieni…
La film pe Radio21…
În pădurea cu alune aveau casă 3 căţei… vine Gigi şi le spune : Nu treceţi în turul 3 !
Tristeţea ta mă strânge de p**ă… eu strig din tufiş: fii mai fericit bă ca nu pot să mă piş!
Vinul roşu de Vaslui, face p**a ca un cui!
Aş vrea să fie ceva între noi… dar mai mult în tine!
Învaţă din greşelile părinţilor tăi…… foloseşte metodele contraceptive…
Nu-s….caută-mă în dicţionar!
Lasă un mesaj pe propriul tău risc!
Intel inside, Idiot outside…
Cumpăr droguri…pentru relaţii sunaţi-mă la numărul 112/955..ofer cazare pe termen lung după încheierea contractului…rog seriozitate!
Dacă aş avea faţa ta mi-aş da părinţii în judecată…
Cum de eşti încă aici???credeam că grădina zoologica e închisă noaptea…
A pretty girl can kiss a guy…a bird can kiss a butterfly…the rising sun can kiss the grass…but you my friend!! yes you!! YOU CAN KISS MY ASS !!!
Mi-eşti amică… îţi sunt amic… ce zici te scot la un suc la plic ??
Dumnezeu a făcut cerul, pământul..apele..te-a făcut pe tine…cu toţii facem greşeli…
Îmi vine să-ţi sparg dinţii…dar de ce să te fac să arăţi mai bine??
Doamne… fă-mă pasăre să mă pot căca pe toţi…
Oglinzile nu pot vorbi…dar ce noroc pe tine prietene că nu râd…
I’m not a hearthbreaker….i’m a pussy penetrator…
Unii oameni iubesc aşa de mult femeile lor încât , pentru a nu le uza, se folosesc de femeile altora…
Bărbaţii ar spune mai puţine minciuni dacă femeile ar pune mai puţine întrebări…
Sunt departe, departe, foarte departe… în camera alăturată…
Scuze că nu te-am căutat dar mi-a mâncat pisica mouse-ul şi nu pot da click pe tine!
UiTă-Te pE tAvAn şI aI sĂ VeZi uRmE dE cOpiTe dE CaL…
Te-am întâlnit în cimitir, aveai pe piept un trandafir, din ochi ieşea un viermişor, aveai în spate un topor!
Iubito….. iubeşte-mă !
Guvernul României….. o adunătură de pămpălăi…
Care i treaba moşule??
Dacă o freci cu bucurie, imposibil să nu-nvie !
Caută-mă pe la găini …dacă nu mă găseşti… caută-mă pe la ouă…
Hop sa……….. zile Cleopatraaaaaaa !
Bine o zis …cine o zis…când o zis…ce-o zis…
Ssssssss MAI UŞOR!!! aaaaaAşşşaaAA!!! Daaaa!!! Mai JOS!!!! Da!!! exact mijlocul mă doare… ahh ce bine faci masaj
Am nevoie de un minut ca să îţi stric dimineaţa şi de 2 legate ca să te fac să îţi iei viaţa…
Hello, welcome to my away message, how may I ignore you today??
Nu lucrez în weekend-uri şi în zilele care se termină cu  i
Eşti frumoasă ca o stele, tu mi-ai rupt inima-n doi… toate sufletele mele bate pentru tu şi noi…
Ştiu că stau de 3 zile încontinuu pe mess… dar nu e treaba ta…
Azi nu dau autografe…
Oricine are dreptul să fie prost, dar unii abuzează de acest privilegiu !
Scriu la matematică… ( o am pe profa de mate în listă )
I’m mobile că n-am pc…
Buzz me If you need me, but if you don’t need me fuck off !
În momentele dificile ale vieţii, trebuie să ridici capul, să bombezi pieptul şi să spui cu hotărâre: Acum chiar că-s în rahat până-n gât !
Mare e grădina ta doamne şi mereu îşi mută gardul !
Înainte să-l găseşti pe Făt-Frumos, trebuie să săruţi multe broaşte…
Iubeşte-ţi aproapele, dar să nu afle nimeni…
I`em ãuei…..pliz weit !
Sunt foarte sexy….. mă scoţi la un Pepsi ??
O femeie trebuie să fie bătută în cap să se culce cu un prost… 
Văd că ţi-e foame de mine….eu sunt în seara asta desertul pentru tine
Se ştie din start că băieţii nu au măsură… şi se ştie de la Eva că femeile vor …

Iti recomandam cele mai tari poze ( razi pe burta ) Funny Foto