Statusuri cu DnD ( Part. I)

Statusuri cu DnD

Bizy rău…. dar nu ştiu de ce?!

Da?? Bine…. PA!!!

Cânt la capsator… DND!

DND… fumez un pachet de ţigări!

Acum am treabă… mai târziu sunt tot ocupată,  după… ies în oraş, când mă întorc n-am timp…

DND… fac baiţă în cădiţă!

DND… mă bate mama!

DND… îl iau la bătaie pe Adrian prietenul meu imaginar…

DND… sortez nisip!

DND…nu-mi deranja messu`…

Mă bălăcesc… DND că te stropesc!

Please try again never…

Nu pot să vorbesc acum, am mâncat ceapă…

DND… f*t muşte… bâzâi??

Don’t abuse the BUZZ !!!

Tara are nevoie de mine aşa că… DND !

DND… Not At My Mouse !

Deranjează-mă tu să vezi cum îţi cântă dracii live !

DND…mama la calc… nu daţi BUZZ că se sperie !

DND… dau găinile cu ruj!

Vă rog să nu vă deranjaţi să mă deranjaţi… e prea mare deranjul să fiu deranjată!

DND… servesc o supă cu umbră de pui!

Dnd…astăzi ţin să-mi îmbogăţesc lista de ignore…

Cine eşti ? Ce vrei ? Dacă mă deranjezi chem Poliţia!

DND… tre` să înfing toporul în geam…

dE’nE’dE – mĂ cErT cU pIxU…

dE’nE’dE – mĂnÂnC…nU sE vEdE cĂ aM AcOpEriT wEbU cU mUşTaR!

M-ai deranjat…. Nu ţi-am răspuns… Ai insistat…. Ţi-am dat ignore !

Mă f**e o lene să tastez…