Statusuri Diverse ( Part. I )

 Statusuri Diverse  ( Part. I )


Plecat cu gândul…la un coupe…motor mare… fără CD şi fără difuzoare…s-auzi cum urcă-n ture…prea tare…visează în continuare…speranţa nu moare…

Viata e un joc de cacao în care nu poţi folosi coade!

Domină ca să nu fii dominat!

Ca să întelegi că eşti prost trebuie totuşi să-ţi meargă mintea…

E greu să nu faci nimic… nu ştii niciodată când termini...

Punctul G la femei se găseşte la sfârşitul cuvântului SHOPPING!!!

Ochii care nu se văd se uită la fundul femeii tale…

Când ai suflet RĂU în tine atunci eşti privit mai BINE !!!

Nu voi fi un om obişnuit, pentru că am dreptul să fiu extraordinar…

Pentru mentalitatea de căcat, spun: Suck my cock!!! Crezi că dacă eşti bogat când te caci miroase-a LiLiac?!?!?

Viitorul e trecutul la prezent….dar trecutul rămâne trecut căci prezentul ştii sigur că va schimba un viitor care a fost deja…

Răzbunarea cea mai cruntă este când duşmanul tău e silit să recunoască că TU eşti mai bun şi el e mai rău!

NU mai suferiţi de FIŢE!!!


Un cerc de prieteni nu se face cu compasul…

Nu sunt rea, sunt smecherită şi ştiu să mă fac iubită, hai să facem o încercare, să vedem care pe care…

Nu există gânduri rele doar idei ieşite din comun la f el cum nu există nici un gând bun pe care să v-il spun…

Prea mulţi proşti pentru o ţara aşa de mică…

Nu există nu-mi place să beau… beau fără să-mi placă !

Nu există minciuni doar adevăr fără dovezi…

Nu există ceva mai rău decât cazare pe viaţă…

Visele nu ţi le dau, nu mi le poţi lua, să visez e lumea mea…

Smeel`s like weekend…

Spuneţi că nu mă suportaţi dar vă uitaţi la mine de parcă mi-aţi fi fani…

Adevărul care îi face pe oameni liberi este în cea mai mare parte adevărul pe care oamenii n-ar vrea să-l audă…

Stăm la rând??  Sau toţi deodată??