Citate Celebre despre Toamnă

        

  Citate Celebre despre Toamnă | Maxime | Cugetari

  • Toamna este o a doua primăvară, în care fiecare frunză este o floare. - Albert Camus
  • Vântul de toamnă schimbă culorile frunzelor. El mi-a pus în păr primul fir alb. - Haiku de Natsume Soseki
  • Toamna este primăvara iernii. - Henri de Toulouse – Lautrec
  • Toamna, copacii fac strip-tease pentru a face să răsara ciupercile. - Patrick Sebastien


  • Pentru oameni, toamna este timpul recoltei, al adunării roadelor. Pentru natură, toamna este o perioadă a însămânţării, a risipirii în cele patru vanturi. - Edwin Way Teale
  • Toamna este un andante melancolic şi gratios care pregăteşte admirabilul adagio al iernii. - George Sand
  • Toamnă a deliciilor ! Sufletul meu cel mai adânc este cununat cu ea; dacă aş fi o pasăre, aş zbura de-a lungul întregului pământ în căutarea a noi si noi toamne. - George Eliot
  • Fiecare om trebuie să îşi gaseasca timp, să se aşeze şi să privească caderea frunzelor. - Elizabeth Lawrence
  • Primăvara trece şi ne aduce în minte puritatea noastră.Vara trece şi ne aminteste de a noastră exuberanţă.Toamna trece şi ne aduce aminte de respectul pe care îl datorăm. Iarna trece şi ne aminteşte de perseverenţa noastra. - Yoko Ono
  • Există o armonie în toamnă şi o strălucire în cerul ei, care nu poate fi regăsită de-a lungul verii, ca şi cum n-ar putea fi, ca şi cum n-ar fi fost vreodată. - Percy Bysshe Shelley
  • Toamna, al anului ultim, cel mai frumos suras. - William Cullen Bryant
  • Un vânt a aruncat departe ploaia, a luat cu el cerul şi frunzele, lăsând în spate doar copacii. Cred că am ajuns să cunosc prea bine toamna. - E.E.Cummings
  • Fiecare frunză îmi şopteşte fericirea, planând către pământ din copacul toamnei. - Emily Bronte
  • Toamna soseşte dimineaţa devreme, iar primăvara, la sfârşitul unei zile de iarna. - Elisabeth Bowen
  • Toamna îţi câştigă sufletul întru totul prin apelul ei mut la compasiune faţă de descompunerea ei.- Robert Browning
  • Nimic nu este mai trecător decât formele exterioare, care se veştejesc şi se schimbă asemeni florilor unei câmpii la sosirea toamnei. - Umberto Eco
  • Nimeni nu poate gusta fructele toamnei în timp ce se delectează cu parfumul florilor de primăvară. - Samuel Johnson
  • Nu mă pot îndura să risipesc, stând în casă, ceva atât de preţios ca un răsărit de soare în toamnă. Aşa că îmi petrec în aer liber toate orele zilei. - Nathaniel Hawthorne
  • Iubesc toamna. O iubesc datorită grăitoarelor ei parfumuri şi din cauza lucrurilor care mor, lucruri de care nu mai trebuie să ai grija vreodată şi graţie ierbii care încetează să se ridice. - Mark Van Doren
  • Toamna este un anotimp după care urmează, imediat, aşteptarea primaverii. - Doug Larson
  • Toamna este anotimpul meu preferat în Los Angeles, o perioadă în care pasarile isi schimba culoarea si cad din copaci. - David Letterman
  • Nici frumuseţea primaverii şi nici cea a verii nu are graţia/ Pe care am zărit-o în al toamnei obraz. - John Donne
  • Octombrie este o simfonie a permanenţei şi schimbării. - Bonaro W. Overstreet
  • Culori fioroase îşi încep timpuria cucerire a dealurilor, asmuţite de vânturile toamnei. Toamna este însuşi artistul. - Takayuki Ikkaku
  • Toamna este un andante melancolic şi graţios care pregăteşte admirabilul adagio al iernii. –  George Sand
  • Există o armonie în toamnă şi o strălucire în cerul ei, care nu poate fi regăsită de-a lungul verii, ca şi cum n-ar putea fi, ca şi cum n-ar fi fost vreodată. – Percy Bysshe Shelley
  • Toamna, al anului ultim, cel mai frumos surâs. –  William Cullen Bryant
  • Un vânt a aruncat departe ploaia, a luat cu el cerul şi frunzele, lasând în spate doar copacii. Cred că am ajuns să cunosc prea bine toamna. –  E. E. Cummings
  • Toamna îţi câştiga sufletul intru totul prin apelul ei mut la compasiune faţă de descompunerea ei.-  Robert Browning
  • Nimeni nu poate gusta fructele toamnei în timp ce se delectează cu parfumul florilor de primăvară. Samuel Johnson
  • Bătrâneţea începe ca toamna. Cu melancolii, cu umbre care se lungesc, cu reverii şi doruri vagi. – Octavian Paler
  • Auzi clopotul care umflă burta vinovată a caisei, muzica lichefiaza toamnă. – Gheorhe Tomozei
  • Bruma de poezie care, de bine, de rău, învăluie acest pământ emană din toamna veşnica a Creatorului şi dintr-un cer necopt pentru a-şi scutura stelele. -Emil Cioran
  • Toamna dulce, toamna cu frunzele toate flori. – George Toparceanu
  • Căderea soarelui şi căderea frunzelor dădeau ceasului de toamna o gravitaţi îngândurată. – Ionel Teodoreanu
APASA LIKE DACA TI-A PLACUT

Un comentariu:

  1. Vreau sa va spun ca aceasta a fost mama mea care ma introduce la doctor, cand a aflat ca am avut atat de multe necazuri in casatoria mea mi-a spus atunci ca a ajutat-o atat de mult de aceea i-am contactat sa fie a rezolvat de asemenea problema mea de atunci i-am supărat Îmi promit că, în calitate de log pe măsură ce trăiesc, voi continua să împărtășesc mărturia și dacă cineva este acolo trecând prin orice dificultate de relație ar trebui să contacteze DR JAZAZA prin e-mailul său: drjazazasolution @ gmail.com sau WhatsApp +1 (209) 837-3537
    De asemenea, el se specializează în următoarele probleme
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
    (5) Dacă vreți un copil
    (6) Vrei să fii bogat.

    RăspundețiȘtergere