Citate Celebre despre Căsnicie

Citate Celebre despre Căsnicie | Maxime | Cugetari
  • Căsnicia, o comunitate constând dintr-un stăpân, o stăpână şi doi sclavi, totalul fiind de doi. Ambrose Bierce
  • Căsătoria este o ştiinţă; în orice caz, nu primeşti decât în măsura în care dai. Honore de Balzac
  • Familia este un acord de varietăţi. Friedrich Leopold von Hardenberg
  • Familia este cea mai de seama şcoală in formarea caracterului. Samuel Smiles
  • O femeie credincioasă comandă soţului ei ascultându-l. Publius Syrus
  • Societatea nu este decât extensia familiei; dacă un copil iese corupt din familie, el intră corupt în societate. Henri Lacordaire
  • În materie de căsătorie, Adam a fost un biet cobai. Vasile Ghica
  • Dupa căsătorie, îndrăgostitul amator devine profesionist. Vasile Ghica
  • Căsătoria nu reuseste întotdeauna să ucidă dragostea, dar nu se lasa până cand nu o diluează. Vasile Ghica
  • Un om căsătorit nu va sfătui pe nimeni să rămână celibatar. Vasile Ghica
  • Căsătoria: dragoste pe baza de contract. Valeriu Butulescu
  • Durata unei căsnicii este invers proporţională cu durata petrecerii de nuntă. Edward A. Murphy
  • Înainte de a te însura, priveşte-ţi bine chipul, apoi cercetează-ţi buzunarele. Paolo Mantegazza
  • Ţine ochii deschişi inainte de căsătorie şi pe jumătate închişi, după. Benjamin Franklin
  • Tineri căsătoriţi, intraţi în camera nupţială ca într-un templu în care se aduce prinos naturii, plăcerile voastre trebuie să aibă ceva religios. Pitagora
  • Lanţurile căsniciei sunt atât de grele că trebuie să fie doi care să le poarte; uneori trei. Alexander Dumas
  • Căsătoria, în primul, rând e un pat comun. Ionel Teodoreanu
  • Munteanul se însoară în cuprinsul stirpei sale şi-şi cunoaşte rubedeniile până la a noua spiţă. George Calinescu
  • Când într-o căsnicie unul din soţi îşi găseşte pe cineva, cel, cea de acasă dintr-o dată se umple de toate defectele, ca de bube dulci. Ileana Vulpescu
  • În viaţa căsniciilor, vasele cârpite nu ţin, fiindcă în ele se găteşte. Ileana Vulpescu
  • Trebuie să existe cel puţin un prost în fiecare cuplu căsătorit. Henry Fielding
  • E o ecuaţie mai complicată. Să spun dragoste, toleranţă, înţelegere, iubire, spirit ludic? Sunt multe lucruri pentru care viaţa merită trăită şi relaţiile întreţinute. Horatiu Malaele
  • Nu vă căsătoriti cu actriţe pentru că ele sunt tot actriţe în pat. Roberto Rossellini
  • Spun unii ca e mai bine să faci dragoste decât război, dar dacă aveţi chef de amândouă, căsătoriţi-vă. Jerry Seinfeld
  • Muzica din alaiul de nuntă îmi aduce totdeauna aminte de muzica ce însoţeşte pe soldaţii care pleacă la luptă. Heinrich Heine
  • Toate nunţile sunt la fel, dar fiecare căsnicie este diferită. John Berger
  • O femeie, înainte de a acorda mâna unui bărbat, trebuie să-l fi văzut măcar o data dupa ce-au luat masa şi o dată infuriat. Paolo Mantegazza
  • Căsătoria este mormântul dragostei. Giacomo Girolamo Casanova de Seingalt
  • Cine vrea să devină fericit, să nu se căsătorească. Căsătoreşte-te ca să faci pe cineva fericit! Richard Wurmbrand
  • Micile atenţii salvează căsniciile de mari necazuri. Richard Wurmbrand
  • E un lucru ciudat, atunci când omul nu are nici o grijă pe lumea asta, se hotărăşte să se căsătorească. Robert Frost
  • Motivul pentru care am eşuat în căsniciile mele este următorul: întotdeauna am iubit prea mult, dar niciodată nu am iubit cu înţelepciune. Ava Gardner
  • Femeile puternice, ca şi caracter, se vor căsători întotdeauna cu bărbaţi slabi de caracter. Bette Davis
  • Optzeci la sută din bărbaţii căsătoriţi înşeală în America. Restul înşeală în Europa. Jackie Mason
  • Căsătoria este o speranţă moartă. Woody Allen
  • Cea mai fericită căsătorie pe care mi-o pot imagina ar fi uniunea dintre un surd şi o oarbă. Samuel Taylor Coleridge
APASA LIKE DACA TI-A PLACUT

Un comentariu:

  1. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACA NU VEDEȚI AJUTAȚI CONTACTUL DOCTOR SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere