Citate Celebre despre Atitudine

Citate Celebre despre Atitudine | Maxime | Cugetari
  • Dacă nu îţi place ceva, schimbă acel ceva. Daca nu poţi schimba acel ceva atunci schimbă-ţi atitudinea. Nu te plânge. Maya Angelou
  • Sunt dintre cei care au cerut tăcerii să strige şi durerii să spere. Octavian Paler
  • Vitejie, un amestec ostăşesc de vanitate, datorie şi speranţă de cartofor. Ambrose Bierce
  • Avantajul pământului: e singura planetă cunoscuta în care încap oamenii, zeii şi toate  celelalte forme de speranţă şi irealitate. Mariana Fulger
  • Avantajul copiilor: sunt încă departe de singurătatea fara uși, fără ferestre a uitării. Mariana Fulger
  • Avantajul și povara florilor: mă întorc mereu, mă voi întoarce, cândva, etern. Mariana Fulger
  • Avantajul ideii: speră că va găsi oricând, în acest spațiu existențial, un creier. Mariana Fulger
  • Avantajul albastrului: e singura culoare care-mi inspiră, continuu, viaţă. Avantajul verdelui: e adevărata trecere a soarelui în ploile toamnei. Mariana Fulger
  • Avantajul tău: ai întotdeauna cel mai mult de spus, cel mai necesar, avantajul meu: am nevoie mereu de această nesfârșită lumină. Mariana Fulger
  • Dacă mă fac de râs, cui îi pasă? Nu mă sperie gândul că cineva ar putea să mă perceapă într-un mod greşit. Angelina Jolie
  • Ceea ce mă face să continui sunt idealurile. Muhammad Ali
  • Am urât fiecare minut de antrenament, dar mi-am spus: “Nu renunţa. Suferă acum şi traieşte restul vieţii ca un campion.” Muhammad Ali
  • Cei care nu apără nici o cauză, vor cădea pentru orice. Alexander Hamilton
  • Cu mult timp în urmă constatasem că atenția exagerată pe care o acorzi unei persoane este de-a dreptul incomodă. Atunci m-aş fi simţit oarecum prost dacă aş fi văzut poza mea pe pagina unei reviste.  Agatha Christie
  • Când eşti atât de mare ca mine e greu să fii umil. Muhammad Ali
  • Păstrează-ți finețea, chiar dacă ți se pune ciomagul în mână. Valeriu Butulescu
  • Trebuie să fii în acelaşi timp sensibil şi crud , dacă vrei să fii într-un mod sau altul. Friedrich Wilhelm Nietzsche
  • Dacă dorim să continuăm a trăi pe aceasta planeta este nevoie de o schimbare de atitudine. Albert Einstein
  • Sunt o persoană foarte activă. Întotdeauna fac ceva. Procesul creativ niciodată nu se opreşte. Oscar de la Renta
  • Niciodată nu am planificat nimic. Fac această meserie de peste 50 de ani. Am fost plătit să lucrez cu oameni minunaţi şi acest lucru a fost un mare dar pentru mine. Donald McNichol Sutherland
  • Mă celebrez pe mine însumi şi mă cânt în fiecare zi. Walt Whitman
  • Atâta timp cât va exista societate şi viaţă socială la nivelul fiinţelor umane va exista şi religie indiferent cum am redenumi-o sau ce postura i-am atribui. Sorin Cerin
  • Prefer să mor protestând decât să trăiesc în genunchi! Emiliano Zapata
  • Îmi iubesc trecutul, îmi iubesc şi prezentul. Nu îmi este ruşine de ceea ce am avut şi nu sunt tristă din cauză că nu mai am. Sidonie – Gabrielle Colette
  • Zboară ca un fluture şi înţeapă ca o albină. Muhammad Ali
  • Singurul argument contra vântului de est este să-ţi îmbraci pardesiul.  James Russell Lowell
  • N-are nici un sens să te cerţi cu inevitabilul. James Russell Lowell
  • Niciodată nu voi refuza să fac ceea ce pot face. Edward Everett
  • A fi mare înseamnă a da o direcție. Friedrich Wilhelm Nietzsche
  • Toți avem destulă tărie sufletească pentru a îndura nenorocirile altora. François de la Rochefoucauld
  • Știu că prin ceea ce scriu nu pot schimba o lume greșită, dar pot schimba atitudinea greșită a lumii faţă de mine. Gavriil Stiharul
  • Pesimismul nu este o viziune asupra lumii, ci ocuparea unei poziții strategice în faţa imprevizi­bilului. Gabriel Liiceanu
  • Rușine celui ce se mulțumește cu lumea asta, atâta de imperfectă și care ar putea fi atât de frumoasă. Andre Gide
  • Cea mai mare descoperire a tuturor timpurilor a fost aceea că o persoana îşi poate schimba viitorul doar schimbându-şi atitudinea. Oprah Winfrey
  • Unde este viaţa pe care am pierdut-o trăind? Unde este înţelepciunea pe care am pierdut-o în cunoaştere? Unde este cunoaşterea pe care am pierdut-o în informaţie? Thomas Stearns Eliot
  • N-am răspuns niciodată celor care mi-au făcut rău, considerând că e o pierdere de vreme. Corneliu Stefanache
  • Pentru ochi frumoși, caută frumosul în ceilalți; pentru buze frumoase, rostește doar vorbe bune; și pentru echilibru, mergi fiind conștient că nu vei fi niciodată singur. Audrey Hepburn
  • Ei ma urăsc că nu-s ca ei, eu îi iubesc că nu-s ca mine. Ion Minulescu
  • În toate aspectele vieții este necesar să te afirmi și să te arăți cu îndrăzneală prin ceea ce cunoști și știi să faci. Marius Torok
  • Cei cu atitudine au de partea lor cerul şi pământul pentru a reuşi.  Marius Torok
  • Ai mare grija să nu-ţi jigneşti jurul tău cu tine. Dan Dobre
  • Îndrăznește sa fii cinstit si nu te teme de muncă. Robert Burns
  • Iubesc stelele prea mult pentru a-mi fi frică de noapte. Galileo Galilei
  • Voi trăi până când voi muri. Frank Sinatra
  • Deși omul a fost făcut stăpân peste toate, mai tot timpul, el se comportă precum o slugă. Marius Torok
  • Gândirea pozitivă este aceea care te face să crezi că, atunci când te prăbușești în prăpastie, zbori spre antipod. De fapt, asa și este! Gavriil Stiharul
  • Evanghelia nu te îndeamnă să dai palme, ci să rabzi palme. Gavriil Stiharul
  • Unii sunt binecuvântați cu abilitate muzicală, alții cu un fizic plăcut.Eu am fost binecuvântat cu modestie. Roger Moore
  • Susțin libertatea de exprimare, să faci ceea ce iți oferă satisfacții și să iți urmezi visurile. Madonna
  • Mai bine să trăiești un an ca un tigru, decât zece ca o oaie. Madonna
  • Nu acord nici un fel de importanţă lucrurilor pe care alţii le ridică în slăvi sau le condamnă. Eu pur şi simplu îmi urmez instinctul. Wolfgang Amadeus Mozart
  • Exist aşa cum sunt şi asta este suficient. Walt Whitman
APASA LIKE DACA TI-A PLACUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu