Mesaje si Statusuri de Sfantul Nicolae

 Mesaje  si   Statusuri de Sfantul Nicolae


Cu ocazia Sfantului Nicolae doresc sa urez un calduros La multi ani! tuturor celor care poarta numele Sfantului.

Anul acesta n-am primit nuielusa. Am fost cuminte: am terminat facultatea, m-am inscris la master, samd. A fost un an bunicel. Da, am fost cuminte! La multi Ani Mosule

Incepand cu 6 decembrie, in perioada sarbatorilor de iarna oamenii sunt mai buni, mai frumosi, mai intelepti si fac o gesturi minunate fata de cei dragi si nu numai.Fie ca aceasta perioada sa iti aduca si tie multe zambete frumoase de la oamenii din jurul tau si sa poti impartasi tot ce ai tu mai bun cu ei.

Sper ca sarbatoarea Sfantului Nicolae sa fie semnalul unui nou inceput, sa ai parte de un drum presarat cu bucurii, impliniri, sanatate, fericire si mai ales... multa dragoste!


Cu ocazia sarbatorilor de iarna va doresc multa sanatate, dorintele sa se implineasca iar Dumnezeu sa va protejeze de tot raul din lumea asta. Iar Sf. Nicolae sa va aduca multe cadouri frumoase si dorite de voi.


Daca continui sa fii suparat...Mos Nicolae nu-ti aduce nimic....
Inoieste-ti sufletul tau bun..asa cum eu il stiu si traiste cateva momente de fericire si multumire ...si uita -te in ghetute...ai sa gasesti un gand bun de la mine....te sarut

Cu ocazia sfantului Nicolae iti doresc multa sanatate, fericire si nu in ultimul rand multa bucurie in viata!!!Sa fii iubit si sa ai parte numai de lucruri frumoase!!!!


Ziua de 6 Decembrie sa aduca tuturor romanilor multa sanatate si fericire si ca spiritul acestei zile sfinte sa nu fie uitat.

CITESTE SI :

Mesaje - Urari De Sfantul Nicolae 

Sfantul Nicolae Etimologie - Semnificatia Numelui