Mesaje si Statusuri de Iubire

1. Sa iubesti inseamna sa doresti in fiecare clipa sa-i auzi glasul… rasul, sa iubesti inseamna sa tremuri de neliniste si sa tresari de bucurie, sa iubesti inseamna sa te oferi din toata fiinta ta celui care-ti tine loc de soare…

2. Dragostea nu are nevoie de cuvinte… Se poate spunde Te Iubesc cu o singura privire…

3. Un trandafir as vrea sa fiu, sa te sarut printre petale, somnul sa ti-l veghez pana tarziu, ca sa te simti si tu o floare…

4. Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit…

5. IUBIREA e frumoasa, IUBIREA e trista… chiar daca e frumoasa sau trista… IUBIREA exista…

6. Te v-oi iubi si atunci cand marile vor seca… Te v-oi iubi si atunci cand stancile se v-or topi… Te v-oi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi!

7. Esti iubitul mintii, inimii si trupului meu, esti printul fermecat al viselor mele romantice, incantarea si minunea sufletului meu!

8. IUBIREA e ca o clepsidra, umple INIMA si goleste creierul…

9. Eu ti am alergat prin vene, ti-am suflat cu dor prin gene, eu ti am upgradat sarutul, ti-am iubit necunoscutul, am fost zmeul tau mereu, sa ma tii in vant nu-i greu, n-ai stiut sa tragi de sfori, am cazut de mii de ori…

10. As vrea sa-nnec mahnirea, Ce sufletu-mi apasa des, Sa las sa vina doar iubirea, Ce bantuie prin lanuri verzi…

2 comentarii:

  1. Pot spune ca sunt niste mesaje foarte frumoase! De aceea, imi doresc sa citesc o carte despre relatii de cuplu, comunicare in cuplu. Imi puteti recomanda o carte care chiar v-a ajutat? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine m-a ajutat cartea lui John Gray, ,,Barbatii sunt de pe Marte, femeile de pe Venus". Este o carte frumoasa, practica si plina de umor, din care chiar inveti ceva. Eu am auzit ca va sosi si in Romania, sper sa ajung sa il vad:)

    RăspundețiȘtergere