Mesaje de suparare

1. Regret ca esti departe / si nu te pot vedea / dar te am mereu aproape / in inimiora mea…

2. Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta,crezand ca eu inca te astept.. .vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea , insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult… vei plange atunci cum am plans si eu , dar va fi prea tarziu…

3. Singura,fatza in fatza cu noptile si cuvintele…

4. Spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi…

5. Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima, doar una care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart…

6. Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine .. dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine…

7. Ai fost, esti, vei fi totul pentru mine, chiar daca pare imposibil eu tot o sa te iubesc enorm…

8. Dorul e focul in care ard sperantele, dorintele, durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile…

9. Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang!

10. Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu