Mesaje si Statusuri de Craciun Amuzante

mesaje de craciun hazlii
:) 1. Aseara l-am prins pe Mos Craciun in timp ce imi punea cadouri sub brad, si datorita faptului ca nu am vazut bicicleta mult dorita m-am dus la sania lui trasa de renii magici si i-am lasat o amenda pentru excesul de viteză.
:) 2. Nu-i de mirare ca tata iar nu a primit nimic de Craciun, daca umbla cu fete rele ...
:) 3. Catelus cu parul cret, s-aveti Geep-ul in cotet si o vila cu piscina, pe Madona ca vecina, o lopata pentru bani, La Anu' si La Multi Ani! Craciun Fericit !!!
:) 4 . Sunt virusul Mos Craciun. Daca vrei cadouri, trimite telefonul tau la adresa pe care o vei primi in urmatorul mesaj sms.
:) 5. Mos Craciun cu suflet bun, Sa va aduca in Ajun, Carduri VISA Diamant, Carnavaluri pe la Rio, Brazilience-n custodie, Haide, gata cu VISAtul, S-a mai ars si cozonacul!
:) 6. E Craciun! Este divin! Ne uitam pe geam afara...prin zapada Mosul zboara ? ...Ni se trage de la vin...
:) 7. Iti doresc un Craciun si un Revelion fericit alaturi de familie si prieteni, sa te distrezi si sa te relaxezi... si, cel mai important, sa nu faci nimic din ceea ce eu nu as face! Mosul te vede! Ho-ho-ho!
:) 8. Iata vine Mos Craciun,fara sanioara,
Un ren e bolnav nu-i zapada afara,
Dar in sacul lui are incarcate,
Sincere urari,multa sanatate
Doar belsug in casa si o viata frumoasa
LA MULTI ANI
Recomandari :
  1. Statusuri, sms-uri, mesaje, urari de Craciun
  2. Craciunul, Datini si superstitii
  3. Urari de La Multi Ani
  4. Sfaturi si Idei Pentru Impodobirea Pomului de Craciun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu