Urari de La Multi Ani pentru Revelion


Anul care vine sa iti aduca speranta unui nou inceput, energia necesara pentru a-ti implini toate obiectivele, intelepciunea de a aprecia fiecare zi prin micile bucurii pe care ti le ofera si pe acel cineva care sa te faca sa zambesti. La Multi Ani !

Mult belsug si sanatate, sa-ti ofere Noul An 2017 ! Multa dragoste in viata si s-aduni ban dupa ban, si succes dupa succes!


Eu iti daruiesc de Anul Nou, doar Sentimente drept cadou! La multi ani!

In fiecare picatura a sampaniei pe care o bei in cinstea noului an sunt urarile mele de bine, pline de cele mai frumoase si calduroase ganduri! Un an minunat!

Vine un uragan de fericire, dragoste si liniste cu urarea ca anul 2017 sa-ti aduca toate aceste lucruri.

Iubita mea, viata mea ar fi goala fara tine, iar contul meu bancar ar fi plin. Un an nou fericit!

In 2017 o sa ii cer lui Dumnezeu sa-ti dea sanatate, dar ca sa iti umplu sufletul cu dragoste, o sa ma ocup personal. Un An Nou fericit!


Daca toata lumea iti doreste ca aceasta zi sa fie una minunata, eu iti urez ca toate zilele ce urmeaza sa fie pline de bucurii si realizari astfel incat acest nou an sa iti umple sufletul de voie buna! La multi ani 2017!

Inchide ochii si pune-ti o dorinta! Am auzit ca de Anul nou orice vis poate deveni realitate si sper sa ti se intample si tie! La multi ani fericiti!

In anul care vine imi doresc sa am alaturi numai persoane fericite. Stiu ca dorinta mi se va implini si mai stiu ca meriti sa fii fericit(a). Hai sa ne bucuram impreuna de anul ce vine intr-o atmosfera plina de armonie si iubire! La multi ani!

Deschide-ti inima in noaptea dintre ani, lasa bucuria unui nou inceput sa iti patrunda in suflet, paseste cu speranta si incredere si nu uita ca cineva se va gandi in miez de noapte la tine si iti va dori toata fericirea din lume!

In seara dintre ani te invit sub o crenguta de vasc sa ne punem aceeasi dorinta si sa o facem sa se implineasca in anul ce va urma. Accepti invitatia? Citeste mai departe -> Mesaje de Anul Nou

Mesaje amuzante de Craciun Mesaje si Statusuri de Anul Nou – Revelion
cioic Urari de Anul Nou
lma i Mesaje de Revelion
ym
love Mesaje pentru persoana iubita de Revelion – Cu dragoste de Anul Nou

ARTICOLE ASEMANATOARE  :

Urari pentru Anul Nou /  La multi ani

Jocul Caprei de Anul Nou, Traditie romaneasca

Cele mai frumoase Urari de Anul Nou 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu