Statusuri haioase Part V


 Statusuri haioase Part V


Am citit că tutunul dăunează şi m-am lăsat de fumat! Am citit că alcoolul dăunează şi.. m-am lăsat de băut ! Am citit că sexul dăunează şi m-am lăsat de citit !

Nu sunt? Căutaţi-mă pe Google !

Pizza , hamburger şi bere fac viaţa o plăcere…

My name is Bond… Vaga Bond

Cine nu are loc de mine, nu mă intere`… să se înghesuiască !

Abia aştept să apari pe mess…

Don’t be sad… don’t feel blue… Frankenstein was ugly too!

Compania Durex vă anunţă cu regret că naşterea dvs. a fost un accident…

New status message…

Dacă eşti invizibil, poartă-te ca atare !

Invisible… only loosers can see me!

Dragostea = bătăi de inimă pentru dureri de cap

Pierdut tractor !

Ca să-ţi atingi obiectivele trebuie să fii un visător… aşa că nu mai pierde vremea, trimite totul la naiba şi du-te să te culci !!!


Dacă dragoste nu e, măcar sex să fie!

Lăsaţi femeile să vină la mine…

Sex instructor, first lesson free!

Cum să pot avea încredere în tine?? Când eu nu am nici în mine, o dată am vrut să mă beşesc şi m-am căc*t pe mine

Game Over…

I’m busy talking to myself !

Girls, say no to oral sex!!! Go ANAL!

Fat people are harder to kidnap

View My Webcam… 3$… 1 min

[Buffering… 69%]

Dorm pe mine, dorm pe tine, dorm pe fabrici şi uzine…

Nice shoes… wanna fuck?

Cea mai bună vopsea de ouă e rujul

404 Error

Dacă închid ochii, de ce nu văd în mine ?

Văd voci…

Tare obsedat mai eşti de şi statusu-mi citeşti!

Oare ce vroiam să scriu la status?

Înnot pe apa sâmbetei…

Don’t play stupid with me… I’m better at it

Out of my mind, back in five minutes

Don’t steal … the government hates competition !

Toţi oamenii mor… dar nu toţi oamenii trăiesc !

Nu beau, nu fumez, mă scol la 6 în fiecare zi, mă culc la 10, nu-mi înşel nevasta. Asta până ies din puşcărie…

Cine se trezeşte de dimineaţă casca toată ziua !

A avea conştiinţa curată înseamnă a avea memorie proastă…

Eu nu sufăr de nebunie, mă bucur de ea în fiecare minut…

Nu este important să câştigi… este important să-l faci pe celălalt să piardă…

A greşi este omeneşte… totuşi, a da vina pe altul este şi mai omeneşte…

Este bine să laşi băutura, însă rău este să uiţi unde ai lăsat-o…

Banii nu fac fericirea, o cumpără gata făcută !

Dacă ai voinţă poţi muta şi munţii, dacă ai creier îi laşi acolo, că nu te deranjează…
Sunt la 2 m sub pământ… dacă vreţi să vorbim luaţi pământul de deasupra mea…

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelaşi model, rog seriozitate !

Inteligenţa mă urmăreşte… dar eu sunt mai rapid

Viaţa este un vis, dar a visa nu înseamna a trăi !

Cine râde la urmă, nu s-a prins de glumă…

Nu sunt complet inutil, cel puţin servesc de exemplu negativ pentru alţii…

If u see me, don’t come to me if u come to me, don’t talk to me if u talk to me, don’t kiss me if u kiss me, don’t fuck me if u fuck me DON’T STOP

Fuck is good fuck is funny, All the people fuck for money, if u think fuck is funny, Fuck yourself and take the money…

Când eram mic credeam că faima şi banii mă vor face fericit… acum că am crescut am realizat că… chiar aşa e !

Astăzi eram în biserică şi când mă uit la cucoana de lângă mine… îşi aprindea ţigara… Doamne să scap berea din mână nu alta !

Bună, sunt un virus românesc, dar din cauza tehnologiei sărace din ţara mea nu sunt în stare să-i fac nimic calculatorului tău. Te rog, fii drăguţ, sterge un fişier de-al tău şi pretinde că eşti speriat…

Foaie verde de bihor nu da mass că ai ignore !

Prietenii îmi bat în geam. Nu-i aud… am termopan…

Te-ai apucat de karate de frică să nu te bată Dumnezeu!

Grab your dick and double click

Cine a pus “u”? lângă “i”? pe tastatură că am vrut să-i scriu la o tipă ” misto ” şi i-am scris ” m*isto

Ce prezenţă! Ce inteligenţă! Cât farmec! Şi ce ochi frumoşi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?

Ce bine miroşi , ce bine te-mbraci… parcă vii de la vaci

Mă uit la tine, mă uit la Lună… mai bine mă uit la Lună !

Voi râdeţi toţi de mine că sunt diferit , iar eu râd de voi că sunteţi toţi la fel…

Acolo unde dragoste nu e… facem !

Munca nu a omorât niciodată pe nimeni, dar de ce să risc?

Nu Mă Supăr Că Vorbeşti Aşa De Mult… Atâta Timp Cât Tu Nu Te Superi Că Eu Nu Te Ascult

I was born intelligent! Education ruined me…

Fac baie , a mai trecut 3 luni…

Lasă că dacă vreau să vorbim te caut eu !

Alcoolul omoară încet încet… nu contează, nu mă grăbesc

Dacă ai puţă nu mă deranja…

Membru al asociaţiei naţionale ” dărâma-s-ar şcolile

Proşti sunt muritori… dar prostia e veşnica

Available just for one person , ahh…de tine am uitat

I am busy , you are an idiot… have a nice day !

Nu-s acasă , caută-mă în porumb !

Dus cu pluta… revin pe conductă

Nu te băga în lumea drogurilor… suntem şi aşa destul de mulţi…

Inteligenţa este o boală pe care nu multă lume o are !… Eşti contagiat??

Dacă o păsărică ţi-a şoptit ceva… atunci înseamnă că ai înnebunit pentru că păsărelele nu vorbesc

De ce să bei şi să conduci… când poţi să fumezi şi să zbori?

Ce statusuri aveţi fraţilor , v-aţi făcut cu toţii filozofi ??

Am luat-o razna… promit să o dau înapoi…

Cu ocazia zilei internaţionale a copiilor străzii, vă urez un sincer ” La Mulţi Ani!!!

Please wait…

M-aş duce să mă-ntorc…

Răspund greu , insistaţi!

Mânc, nu vorbesc cu gura plină…

Pentru moment , abonatul nu poate fi contactat… reveniţi!

Cine vrea gripă ?? E moca !

Plecat după bani şi voi după mine…

Fa-mă Doamne ce n-am fost … pădurar şi şef de post !… Să cânte haimanalele ca să-mi rupă pijamalele

Dacă mai observ ceva interesant … vă anunţ !

Când mă uit un pic la tine, îmi vine să mă cac pe mine

I’m very very very happy! Nu deranjaţi fericirea !

Viaţa e ca părul de la c*r , scurtă şi plină de că*at

Sunt şofer pe Mercedes…

Mai available ca oricând !

Frec menta on-line !

Put your finger in you`re mama…

I’m “uei” sau “dus cu pluta

Unde-s doi plăcerea creşte…

Logica multor femei, te sufocă prin lipsa ei

Idealul meu în viaţă e femeia cu musteaţă !

Ştire de ultimă oră: Poşta Română a retras de pe piaţă timbrele cu DINAMO deoarece oamenii nu mai ştiu pe ce parte să scuipe

În bere e putere , În vin e sănătate , În cognac e distincţie, iar în apă sunt microbi…

Iti recomandam cele mai tari poze ( razi pe burta ) Funny Foto