Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. V )


 Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. V )


E atât de frumos să găseşti sentimentul pierdut. E atât de frumos să oftezi după primul sărut. E atât de frumos să iubeşti şi să fii iubit…

Ce să scriu??… nu încap decât 160 de caractere… oare de câte ori pot scrie TE IUBESC ??

When i`m with you i feel like i`m flying…u are all what i hope so many years…your love keep me alive…and if i don`t have it anymore then i will die !!!

Ai grijă de zâmbetul tău, de buzele tale, de sufletul meu… Ai grijă de inima mea… Ai grijă de noi şi de dragostea noastră…

Nu pot să respir când nu eşti lângă mine, pentru că tu eşti aerul meu!

S-ar putea să adorm numai din dorinţa de a-ţi vedea chipul chiar şi în vis…

Dacă aş mai avea dreptul la o singură gură de aer mi-aş ţine respiraţia până ajung la tine să îţi spun că te iubesc… chiar cu riscul de a muri…

Mă trezesc cu gândul la tine… mă gândesc totă ziua la tine… adorm cu tine în gând… te visez… dar tot îmi e dor de tine… Oare de ce??

Sunt nopţi când vreau să te-aud
Sunt zile în care-mi doresc
Să-ţi spun cât te iubesc!

Te iubesc la nebunie cubuleţul meu de zahăr!

Eşti prima dragoste nebună ce sufletul mi l-ai luat… mi-ai luat şi sufletul cu tine când te iubeam cu adevărat!

Aş vrea acum să mă trezesc cu un sărut, cu tine, ca să-ţi spun că te iubesc, să mă atingi pe mine, să nu conteze vreun prieten ci numai tu şi eu. TE IUBESC!!!


Dacă aş fi avut câte o bucăţica din tine, de fiecare dată când am adormit cu tine în gând, acum te-aş fi avut lângă mine…

Ochii mei de un ocean mare vor să te privească, buzele mele tânjesc după sărutarea ta şi inima mea cu un suflet mare vrea iubirea ta, ce zici îmi poţi oferi astea??

Mă gândesc la tine aşa cum se gândeşte un copil la viaţă, te doresc aşa cum doreşte un însetat un strop de apă, mi-e dor de tine aşa cum îi este dor omului de libertate… TE IUBESC !!!

Ar trebui să te denunţ pentru trafic de droguri! Dar nu o fac pentru că sunt dependentă… şi aş muri fără o doză zilnică din sărutările tale!

Fii mereu un răsărit de soare cu chip de înger. Vreau ca focul din inima mea să aprindă şi focul din inima ta fiind mereu două flăcări pe acceaşi lumânare…

Mi-a fost dat să iubesc de două ori în viaţă: Prima oară te-am iubit pe tine, dar a fost o greşeală… şi a doua oară este că încă îmi iubesc greşeala!

Prin umbra nopţii eu încerc să te privesc în lună, de dormi eu te-am trezit iubito să îţi zic noapte bună… NOAPTE BUNĂ!!!