Mesaje de 1 Martie pentru MAMA

MESAJE PENTRU MAMA DE 1 MARTIE  

 

  • Martie coboara pe aripi de primavara, pentru tine mama mea, te iubesc din toata inima.
  • Pentru tine: Un buchet de ghiocei si o primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile!
  • Din departari, pe aripi nestiute, purtat de un dulce si mirific dor, in cea mai minunata primavara, se indreapta catre tine un Martisor!
  • Un buchet de lacramioare, un manunchi de sentimente frumoase si o gramada de imbratisari… special pentru tine! La multi ani de 1 martie!
  • Cu rosu si alb am inlantuit gingasul ghiocel. L-am parfumat cu toata dragostea mea, l-am inconjurat cu mireasma primaverii si din tot sufletul ti-l daruiesc tie, sperand ca-ti va aduce fericire.
  • Un buchet de ghiocei şi o primăvară superbă pentru o persoană mai specială decât toate anotimpurile.
  • Natura a împletit din flori şi din raze de soare mărţişorul fericirii, pentru ca eu să ţi-l pot oferi azi împreună cu toată dragostea mea.
  • Primavara sa iti aduca un martisor de sanatate, un ghiocel de noroc, o adiere calda de fericire, un nor de iubire si un soare stralucitor asemeni sufletului tau.
  • Un gand frumos si un zambet din tot sufletul, un martisor care sa-ti aduca in suflet primavara.
  • In Martie, iti doresc sa primesti atatea flori incat sa-ti faci gradina. Atatea felicitari incat sa ai vorbe bune pentru tot anul… Atata dragoste incat chiar daca ai da inapoi la fiecare, tot ti-ar mai ramane…O primavara cu multa bucurie!
  • Chiar daca au in comun sensibilitatea, frumusetea, delicatetea… femeile sunt unice…"La multi ani!" fetelor, femeilor, mamelor si bunicilor!
  • Martie coboara pe aripi de primavara, pentru tine mama mea, te iubesc din toata inima.

Citeste si  :
Mesaje si statusuri de 1 Martie 
Ghicitori de 1 Martie pentru scolari, gradinita si serbari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu