Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. XI )

Statusuri de Dragoste / Statusuri de Iubire ( Part. XI ) 

Iti recomandam galeria -Avatare si Imagini de Dragoste 

Se lasă din nou tăcerea în lumea mea… această linişte parcă mă asurzeşte, iar tot ce mă mai ţine în viaţă e speranţa că într-o zi îmi vei şopti că mă iubeşti… aş putea trăi asa o veşnicie… !

Dacă vei sta pe gânduri şi te vei întreba, de ce trăieşti un tainic glas îţi va răspunde: să lupţi, să speri şi să iubeşti

Se spune că vremea e frumoasă atunci când în suflet e soare. Se spune că ploaia e mai rece când în suflet te doare. Se spune că vântul nu bate atunci când iubesti?! Dar când frunzele se mişcă, să ştii doar că TE IUBESC !!

Iubirea e o tiranie dulce, căci cel ce iubeşte-iubeşte de bunăvoie !

Trec prin faţa casei tale şi aş dori să îmi ieşi în cale să mă aştepţi ce mult aş vrea cum mă aşteptai cândva, trec mereu pe strada ta poate poate te-oi vedea mă opresc şi oftez un pic şi apoi plec dezamăgit…TE IUBESC

S-a mai dus o zi din calendar, eu tot mai ţin la tine, viaţa mea se învârte ca un zar de când nu mai eşti cu mine, nici nu ştiu ce drum să mai aleg, amintirile vreau să le şterg şi aştept un semn de ce nu vii când eu te chem…

Dacă aş fi o pisicuţă aş iubi un motănel dar aşa sunt o fetiţă şi iubesc un baieţel…

Eşti frumos, drăguţ, chipeş… dulce ca mierea dar mă deranjează faptul că nu pot fi lângă tine…

Tăcerea ta mă înfioară…o vorbă dulce de mi-ai spune aş aşeza-o la inimioară…sufletul să îmi răsune…

Aş vrea să pot… să-ţi spun ce simt… dar n-am curaj… că mă respingi…

Mesaje de Valentine’s Day / Sfantul Valentin


Cel mai trist lucru în lume, este acela, că uneori sufletul ţi-l ia tocmai acela care nu are nevoie de el…

Mi-a fost dat să iubesc de două ori în viaţă: prima oară te-am iubit pe tine, dar a fost o greşeală şi a doua oară este că încă îmi iubesc greşeala…

Iubirea…… ce rost are să iubeşti dacă niciodata nu ai parte de ea ?!

Unde eşti iubire să mă atingi unde mă doare să mă săruţi să-mi treacă să te ating să plâng pe umărul tău unde eşti când am atâta nevoie de tine??

Dacă ai fi o lacrima în ochi mei nu aş plânge niciodată. Şi chiar dacă aş face-o aş lăsa lacrimile să coboare adânc în inima mea ca să vezi cât de mult TE IUBESC !

Câte stele vor muri fără să simt? Câtă vreme va trece fără să te ating? Câte strigăte de dor se vor pierde-n vânt? Câte zile voi trăi cu tine-n gând ?!

Te iubesc pentru că exişti, te iubesc pentru că mă faci să râd, te iubesc pentru tot ceea ce eşti tu, TE IUBESC pentru că TE IUBESC !

Dacă pe fiecare fulg de nea ar fi scris Te Iubesc şi este ceea ce simt pentru tine ar trebui să te uiţi afară să vezi că a început să ningă…

Eşti primul meu gând înainte de a mă trezi şi eşti ultimul meu gând înainte de a mă culca…

Dragostea e ca atunci când calci pe cimentul moale….. chiar dacă pleci , urmele îţi rămân acolo…

SURSA TA DE INSPIRATIE PENTRU ZIUA INGRAGOSTITILOR : Declaratii de dragoste