Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. IX )

Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. IX )


Mesaje de Valentine’s Day / Sfantul Valentin

Când sinceritatea ochilor tăi va parcurge aceste rânduri, te rog opreşte-te din tot ce te reţine şi gândeşte-te la mine. TE IUBESC!

Distanţa ne desparte şi totuşi ne apropie? Rămân singură, aud doar bătăile inimii care mă asurzesc, totul se topeşte odată cu tristeţea sufletului tău…

Trandafir rosu închis te iubeşte cine-a scris, dar aş vrea ca cititorul să iubească scriitorul…

Aş vrea să colorez pădurea, Să pot s-o fac în mii de feluri, Să pot să întâlnesc iubirea, Ce se coboară dinspre ceruri…

Acum când apa ne desparte Desfac paşii clătinaţi de clipe Ce ne mângâiau simţuri ispitite

Dacă vei sta pe gândurii şi te vei întreba, de ce trăieşti un tainic glas îţi va răspune :să lupţi, să speri şi să iubeşti…

Aş vrea să fiu zăpadă, să mă topesc pe trupul tău, să mă evapor şi să ajung în cerurii să le spun îngerilor că şi pe pământ există raiul!

Tu boca a lado de la mia se transforme en un beso! Un beso de ti es un sueno , un sueno que yo lo amo! Te quiero y te voy amar siempre, mi amor, mi dulce amor…


Se spune că vremea e frumoasă atunci când în suflet e soare. Se spune că ploaia e mai rece când în suflet te doare.  Se spune că vântul bate nu atunci când iubeşti? Iar când frunzele se mişcă, să ştii doar, că TE IUBESC!

Dacă mă iubeşti de ce mă faci mereu să plâng??

Când ai plecat ai luat cu tine şi sufletul meu… Întoarce-te !

Y will always love the false image i had of you…

Nu arunca nici o vorbă în vânt, trăieşte intens fiecare cuvânt…

Chiar nu văd cum ar fi o noapte fără zi, chiar nu-mi imaginez cum aş fi eu fără tine !

Dragostea e ca un fulg de nea, coboară uşor şi te face să tremuri de plăcere, iar apoi se pierde şi se topeşte…

A day without you is a lost day…

O lacrimă am vărsat pentru tine, o lacrimă ce pe obraz a curs uşor, şi s-a prefăcut într-un vis de-amor

Distanţa ne desparte şi totuşi ne apropie? Rămân singură, aud doar bătăile inimii care mă asurzesc, totul se topeşte odată cu tristeţea sufletului tău…

Eşti lacrima ce alunecă pe obraz şi mi se sparge în palmă… eşti IUBIREA!

Mă culc cu tine-n gând şi tot cu tine-n gând mă şi trezesc! Lasă-mă să te iubesc aşa cum şi visez…

Dimineaţa e o altă senzaţie, o altă vreme, o altă oră, la care eu te-aş săruta fără oprire…

Noaptea e lumea noastră, luna e stăpâna Universului, iar stelele ne privesc atunci când ne sărutăm…

Iubirea este o stofă a naturii, brodată de sentimente…

Strig la cer şi fug departe, strig continuu şi mă pierd în noapte, acolo unde tu mă aştepţi să ne iubim ca doi nebuni !

O inima am, un singur suflet şi o petala de trandafir, ţie îţi aparţin toate trei…

Dacă vreodată Luna nu-ţi va fi aproape, dacă Soarele va dispărea, să ştii că a mai rămas ceva: Iubirea mea, care niciodată nu te va lăsa !

Visez şi nu mă mai pot opri, oare cum te-am cunoscut? Cum m-ai făcut să mă îndrăgostesc de tine? TE IUBESC !

SURSA TA DE INSPIRATIE DE ZIUA INDRAGOSTITILOR ->  Mesaje si Declaratii de dragoste