Statusuri Hazlii, Statusuri Amuzante & Mesaje Cool ( colectia 2 )

Priviti...admirati...eventual salivati! Dar va rog NU DERANJATI!

**..ma joc messenger..**

Invisible... Only loosers can see me. 

Tatal nostru kre esti in ceruri ascultane noua poruncile,si fane ora de 15 min si pauzele de 45,si lungestene noua vacantele,si iartane noua absentele,precum si noi iertam parintilor nostri k ne-au trm la scoala.AMIN.....da mai departe daca nu esti un tocilar....

Nu sunt online..e doar o iluzie optik.. 

cand eram tanar fecior ,eram spaima bancilor,umblam noaptea la furat,spargeam cate-in bancomat,furam euro si lei si le dadeam la femei =))=))=)


Mare-ti e gradina Doamne, poarta-i deschisa si prostii sar gardul...:)) 

Nu Ma SuPaR pE tInE...........cA eStY mAi UrAt Ca MiNe:)))

Toti prietenii imi spun ca sunt handicapat ... Dar mama mi-a zis ca sunt special 

Stiti de ce isi pune Olteanu ceasu in gura cand se culca???Ca sa ii miroasa dimineata gura a TIC-TAC!!!:)):)):))

.Nu exista Papagalii..:)) Doar Bufnite cu Tupeu!;) 

Girls: I have the pussy, so I make the rules :))
Me: And I have the balls to brake them! ;)

I don't need therapy, i need money. 

(̅_̅̅_̅(̲̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے http://www.CLUB13.ro/

 Te crezi in stare sa ma poti judeca? Incearca... dar mai intai fa o analiza avand ca subiect de studiu persoana ta!!
:X [~_~] See the world in a pink way [~_~]

“Viata are trei reguli:
Paradoxul: Viata e un mister. Nu iti pierde vremea incercand sa il descifrezi.
Umorul: Pastreaza-ti simtul umorului. Mai ales in ceea ce priveste persoana ta. Este o putere mai mare decat multi isi inchipuie.
Schimbarea: Aminteste-ti ca nimic nu ramane la fel.”
“Moartea nu e trista. Trist este faptul ca multi oameni nu traiesc cu adevarat.”

2 Pac a murit, Einstein a murit, nici eu nu ma simt prea bine

Te stiu de ani de zile..decand erai doar un rural,degeaba ti`ai luat BMW ... tot mirosi a personal :))) 

Prietenul meu de la masa cealalta vrea sa stie daca iti place de mine

Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore, de catre oameni care nici nu te cunosc. 

Cand eram mic ii faceam cu mana domnului politist, acum am crescut mare si eu ii arat doar un deget...

I love you atat de mult
Incat I belive ca mor
You are so incantator
Oh,my dear cat te ador
When I go la brat cu tn
Ma simt very magulita
Caci are looking toti la mn
Oh I'm so fericita!

Am cititt ca fumatul dauneaza si m-am lasat de fumat, am citit ca alcoolu dauneaza si m-am lasat de baut, am citit ca sexul dauneaza si m-am lasat....de citit..:))

Viata e scurta...incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi necontrolat si nu regreta nimic care te face sa zambesti...;) APASA LIKE  PENTRU A FI LA CURENT CU NOUTATILE



4 comentarii:

  1. Numar oile de pe mess; daca te-am sarit, esti capra! Mai stai o data... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. дура!-дебил!-мартьшка!-осел!-люблю тебя!-и я тебя! :d

    RăspundețiȘtergere
  3. I love you atat de mult
    Incat I belive ca mor
    You are so incantator
    Oh,my dear cat te ador
    When I go la brat cu tn
    Ma simt very magulita
    Caci are looking toti la mn
    Oh I'm so fericita!

    RăspundețiȘtergere