Statusuri Hazlii, Statusuri Amuzante & Mesaje Cool ( colectia 1 )

Crezi in dragoste la prima vedere ....sau trebuie sa mai trec o data...?!

F*ck is good, f*ck is funny, All the people f*ck for money, if u think f*ck is funny, F*ck yourself and take the money!

Je m'appelle Vasile Mure Je veni de la padure Je gasi nevasta-n pat Se randez vous cu-n alt barbat Quand je preparai ciomagu' Mon amie sarise gardu' Il tombeau dans la urzici Sur son cur numai basici!

Cumpar droguri? pentru relatii sunati-ma la numarul 112 ... ofer cazare pe termen lung dupa incheierea contractului? rog seriozitate!

Cand intri...dati 2 palme si iesi!

PE O USA SCRIA FEMEI......SI CAND AM INTRAT NUMA WC.......

Cand eram mic ma pisam pe mine, acu ca m-am marit ma pis pe voi

Toti sunt la fel -->' gen-->ai bani !?& hai la bere&n-ai bani?!?:O --& du-te vere;)

 Dak asi fi pamant te-ai ingropa cu MINE ....dak asi fi apa te-ai ineca cu MINE ...dak asi fi aer te-ai sufoca cu MINE ....dak asi fi foc te-ai arde cu MINE ?????

Dusmanii imi bat in geam...nu-i aud...am termopan...:d 

Nimeni nu moare virgin.viata ne-o trage la un moment dat tuturor...

Dau 1.000.000 de euro pt cei ce nu citesc acest status...cine e castigatorul?:D

Cand voi avea copil imi doresc sa nu fie fata... Dc sa isi bage altu p**a in munca mea ???

P.L.M-Pana La Magazin



De mancat am mancat , de baut am baut , de f*tut...mai asteptam ;))

Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel .



APASA LIKE  PENTRU A FI LA CURENT CU NOUTATILE



Un comentariu: