Mesaje de Dragoste pentru Craciun - Declaratii de Dragoste de Craciun


 Mesaje de iubire de Craciun pentru persoana iubita -  Urari Romantice de Craciun

SARBATORI FERICITE !!!


Sa ne pierdem printre globuri si beteala, sa alergam prin ninsoare ca niste copii, sa ne ingropam in cadouri si sa ne iubim ca doi nebuni... de Craciun.

In noaptea de Craciun vreau sa vad o gramada de stele, nu pe cer, nici pe brad, ci in ochii iubitei mele.

La fereastra ta
Bat cu fulgi de nea
Fulgii ce nu cad dintre stele
Cad din paradisul inimii mele
Bucatele din inima mea ce pamantul cuceresc
Dar, in palmele tale blande se topesc.

Sunt nerabdatoare sa petrec inca o data sarbatorile de iarna cu tine. Ma simt ca intr-o poveste, sunt incantata sa am in preajma mea o fiinta speciala ca tine intr-o perioada magica a anului.

E veselie, e si dor
In seara de Craciun
Cand ingerii dau glas iubirii lor
Simt cum iubesc si eu un copil bun
Lume-ai nebuna, alearga hai-hui
Doar eu aud in cer cantecul fiecarei stea
Si-ngenunchez de grija lui
Doamne ocroteste-mi dragostea

In noaptea de Craciun oamenii vor uita de imperfectiunile celorlalti, le vor ierta greselile si isi vor aminti cat de importanti sunt unii pentru altii si cat se iubesc. In noaptea de Craciun toti vor fi ca noi doi.

E Craciun iubire scumpa,
bradul l-am impodobit
dar mai am sa-ti pun la tampla
o stea ce n-a rasarit
e o minune fara zari
Ce cu drag in piept o cresc
o scap doar in sarutari
chipul sa-ti impodobesc.

Iti voi pune toata dragostea mea in cadoul de Craciun. Te iubesc si vreau sa petrecem impreuna ajunul sarbatorii. Craciun fericit, iubitul meu!

Un Craciun fericit
Scumpului meu om iubit
Sa colinzi, sa fii senin
Sa ma legeni in brate lin
Nu e vremea dansului ci umil
Azi iubim ca un copil.

Inainte sa te cunosc toate zilele erau la fel pentru mine. Acum, ca imi esti iubit, este important sa fim impreuna in fiecare zi, pentru ca vreau sa-ti arat cat de mult te iubesc. Craciun fericit!

Iubirea mea, din cer o stea ti-ai pus pe brad, sub el m-astepti cu daruri dar eu ti-am pus in fiecare fulg de nea un strop din iubirea mea. Daca nu ma crezi prinde unul in palma si-ai sa vezi cum se topeste de dragul tau.

Recomandari 
Decoratii de Craciun - Bradulet decorativ
Mesaje amuzante de Craciun



Cel mai frumos lucru la acest Craciun este ca ma pot incalzi in bratele tale. Iti multumesc pentru ca ma faci fericita. Iti doresc din inima sarbatori fericite!

Din cer neaua ma fulguieste
Si de scumpa mea iubire-mi aminteste
Caci ea la fel oricat de rece este
La piept mereu mi se topeste
Vin la tine scumpa cu-n colind
Infrigurat dar fulgi de nea la piept topind.

Iti vine sa crezi ca cineva s-a sacrificat doar din dragoste asa cum s-a sacrificat Isus? Nici eu n-am crezut, pana nu te-am cunoscut pe tine! Iubirea e totul, si singurul lucru pentru care mai vrei sa traiesti dupa ce o descoperi. De Craciun s-a nascut Dumnezeul Iubirii, al carui devotat credincios ii voi fi mereu si vesnic recunoscator ca te-a adus in viata mea.

Te-astept impodobit cu zambete si inima plina de daruri sa ne petrecem cel mai minunat Craciun impreuna scumpa iubire.

Sarbatorile vin, se-mpodobesc brazii, se pregatesc mese si colinde, iar eu ma pregatesc sa dezvalui lumii ingerul ce traieste-n viata mea. Sa ai Sarbatori Fericite impreuna cu mine, inger scump!

Bradulet bradut dragut impodobeste-te de stele
Caci vreau sub beteala ta s-astern daruri iubitei mele
Si sper cat mai sus in vazduh stelele sa te poata ridica
Ca darul meu cel mai scump, inima, sub tine sa-mi pot strecura.

Te ador atat incat uneori mi-e frica sa nu fie Dumnezeu gelos dar de Craciun am inteles ca n-am nici un motiv sa fiu nelinistit. Dumnezeu este dragostea insasi si tu l-ai adus in inima mea!

Iubire nu uita sa visezi,
sa te gandesti la mine cand la picioare ti se asten zapezi,
sa-ti umpli inima cu tot ce e frumos si bun,
sa scriem impreuna un frumos basm de Craciun.

De Craciun s-a nascut Iubirea, neconditionata si totala, sa slavim din tot sufletul pe Cel care ne-a adus cel mai mare dar din intreaga creatie. De Craciun iubirea mea inteleg cu adevarat cat de binecuvantat sunt! Sarbatori Fericite ingerul meu!

De Craciun vreau sa mi te daruiesti ca cel mai frumos cadou, invelita-n zambete stralucitoare si legata-n imbratisarea bratelor mele, sa-mi ramai in ele o zi intreaga, sa asculd colinde cu pieptul incalzit de trupul tau si fata odihnindu-mi-se-nparfumul pletelor tale.

Nu mai astepta in prag
Cu cadouri un mosneag
Vino in bratele mele
Sa colindam sub stele
Sa-ti las in obrajori
Saruturi si bujori
Sarutul tau pasional va fi cel mai frumos cadou de Craciun, asa ca vino si saruta-ma. Vreau sa simt toata dragostea ta.

As vrea sa ma ascund printe cadouri, globuri si beteala, sa ma descoperi in noaptea de Craciun si sa ma consideri cel mai de pret cadou al tau primit vreodata.

Craciunul mi-a parut intotdeauna ca o noapte romantica de dragoste, cu lumanari si flori, cu muzica speciala si mai ales cu inimi curate. Si chiar asa este, Isus este cel care ne-a adus darul iubirii neconditionate si-n aceasta noapte ii multumim si-l preaslavim. Si daca ceilalti isi revin la normal imediat ce sarbatorile trec, tu stii iubire ca pentru noi doi e Craciun in fiecare seara.

Precum Mos Craciun aduce magia in casele noastre, asa si tu aduci magie in fiecare clipa a vietii mele! Te iubesc, dragul meu!

De ce mi-as dori un cadou de Craciun, cand te am pe tine? Craciun fericit, inger frumos! Te iubesc!

Iti doresc toata fericirea din lume si iti promit ca voi face tot ce imi sta in putinta ca sa fie asa. Sarbatori fericite, iubitule! Nu uita ca imi esti dator cu un sarut de Craciun.

De Craciun cerul si pamant sunt pline de stele la fel ca si privirea dulce a iubitei mele, de Sarbatori toti sunt buni si plini de dragoste la fel ca si inima ta, de Craciun n-as putea sa-mi doresc un cadou mai minunat pentru mine decat... pe tine!

Din aceeasi categorie :

Messaggi, frasi di amore per Natale 2015

Bancuri, Glume si Poze Amuzante cu Mos Craciun


Jocul Caprei - Versuri Datini si Traditii Romanesti

Ziua impodobirii bradului de Craciun


Mesaje amuzante de Craciun

Mesaje si Statusuri de Craciun Amuzante

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu