Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. IV )

Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. IV )

Visez doar la tine….. visez că vei fi mereu lângă mine. Oare visul meu se va împlini??
Să aminteşti e frumos, da să fii amintit e mai frumos, eu nu îţi cer să mă aminteşti da doar să îţi aminteşti că o să îmi aduc aminte de tine întotdeauna…
Dacă vrei să-ţi fie bine, atunci gândeşte-te la mine! De vrei să fii şi fericită, gândeşte-te clipă de clipă. Linişte de vrei să ai, lângă mine mereu să stai… TE IUBESC!!!
Tu eşti viaţa mea, ziua nu are rost fără dragostea ta, când te-am văzut am ştiut că dragostea încă o victimă a mai făcut!
Iubirea e un cântec ce toţi îl cântă des, dar nu la toţi el are acelaşi înţeles…
Noaptea e atât de rece şi întunecată fără tine, nici o stea nu străluceşte când nu eşti cu mine şi mi-aş dori atât de mult să fii lângă mine… Te iubesc !!!
M-ai acceptat aşa cum sunt şi acum eşti o parte din sufletul meu. Te iubesc !
Nu pot să-ţi spun acum ce vreau. Nu pot acum eu nu mai stau. Un singur lucru ţi-l rostesc. E acel simplu TE IUBESC !!!
Vreau să ştii că zi de zi mă gândesc la tine, aş vrea să te sărut clipă de clipă şi să te am lângă mine secundă de secundă…
Peste ani voi păşi alături de tine în adâncul pădurilor verzi; pe tărâmuri cu nisip; şi când sorocul vieţii noastre pe pământ se va sfârşi şi în ceruri îţi voi da mâna mea…
Te iubesc la nesfârşit şi tot ce îmi doresc este să te am lângă mine mereu! Te iubesc dragostea mea!
O briză, un val, o adiere, un nor ….un sărut magnific, o atingere, o mângâiere; toate se numesc iubire! Emoţia este prezentă, tu eşti departe, iar eu te visez!
Iubirea e tot ce dorim, iar în final e tot ce-am avut. Dacă exista un sens al vieţii… atunci EA este sensul, dacă nu… EA ar trebui să fie…
D-zeu ne-a dat 2 picioare să mergem, 2 mâini să ţinem, 2 ochi să vedem, 2 urechi să auzim, dar de ce ne-a dat o singură inimă? Penttu că pe cealaltă i-a dat-o altcuiva ca tu să o gaseşti…
Surâsul tau o rază de lumină în viaţa mea, parfumul tău, aerul pe care îl respir, de n-ai fi tu ce rol ar mai avea viaţa, un vis ar fi amestecat cu ceaţa… TE IUBESC !!!

Toate zilele sunt nopţi până te văd, iar nopţile strălucesc ca zilele când te visez…
Nu pot să dorm şi îngeraşul mi-a spus să mă gândesc la ceea ce-i mai frumos în viaţa mea. M-am gândit la tine pentru că viaţa mea eşti TU…
Memories: 700 great times, 600 laughs, 500 smiles, 400 great memories, 300 jokes, 200 great times, 100 secrets, 1 reason
Cine eşti tu?? Cum de ai aparut în viaţa mea?? Atât de brusc, atât de profund, atât de plăcut…
Eşti totul pentru mine. Ai apărut în viaţa mea pe neaşteptate, m-am îndrăgostit de tine pe neaşteptate. A meritat !!!
Mi-e frică să merg cu maşina atunci când sunt cu tine. Pentru că atunci când sunt cu tine sunt beat de fericire şi ar putea să-mi ia permisul…
Tu eşti visul meu… unicul meu vis… aş vrea să te atrag în vâltoarea pasiunii, să te strâng aşa de tare încât TU şi EU să devenim un singur suflet…
Iubirea ta e singurul gând pentru care exist. Nu uita că pentru tine trăiesc. Şi ştii de ce?? Doar ca să TE IUBESC !!!
Look in to my eyes, if you see my hell you are lost, if you see my heaven you are the one…
Aş vrea să fiu o stea… o stea căzătoare, să cad în inima ta şi să nu mai pot pleca… te iubesc, prinţesa mea…
Uită-te pe cer… dacă ai număra toate stelele, ai afla de câte ori te iubesc…
Dacă aş fi o plantă aş vrea să fii apa mea, să fii soarele meu, aş vrea să fii însăşi viaţa pentru mine… te iubesc şi te voi iubi mereu…
Am să-ţi spun un cuvânt care doare : IUBIRE, pentru el există remediu prin : dragoste, încredere, devotament, sinceritate, suflet, iar pentru mine acest remediu eşti tu…
Dintre toate prietenele care le-am cunoscut tu eşti cea pe care nu vreau să o uit şi dacă mor înaintea ta, voi ajunge în rai şi te voi aştepta…
De ploaie te poţi ascunde dar de dragoste n-ai unde, căci oriunde te-ai ascunde ea la inimă pătrunde…

Iti recomandam galeria -> Avatare si Imagini de Dragoste