Statusuri de suparare si Dor


Statusuri de suparare si dor

 
Ce frumoşi sunt ochii tăi albaştri, când pictez totul în negru şi suspin în noapte fără să te ştiu aproape…

Mă trezesc cu tine-n gând adorm la chipul tău visând dar tu n-ai vrut să fii a mea, chiar dacă eşti dragostea mea…

Acum când te iubesc, te rog nu spune NU, doar pentru tine mai trăiesc. Te rog iubeşte-mă şi tu!

E greu să iubeşti şi va fi întotdeauna, dar adu-ţi aminte că cineva te iubeşte, şi acela sunt EU !

În întuneric tu eşti lumina care îmi dă viaţă… singura mea speranţă… singurul meu motiv care mă mai ţine la suprafaţă…

E greu să mergi pe culmea vieţii cu inima pustie, e greu să suferi în tăcere şi nimeni să nu ştie…

Câte stele vor muri fără să simt? Câtă vreme va trece fără să te ating? Câte strigăte de dor se vor pierde-n vânt? Câte zile voi trăi cu tine-n gând!

Afară-i frig şi înnorat/ Stau singur, trist şi supărat/ Afară plouă şi-i urât/ Simt inima vibrează-n gât/Tu acolo, eu aici/ Văd lumini de licurici/ Tu eşti acolo, eu aici…

Nu dispera când soarta te apasă şi nici nu plânge de-al tău destin căci după un chin viaţa-i mai frumoasă cum după ploaie ceru-i mai senin…

Plouă acum… Ar trebui să te duci la geam şi să numeri picăturile de ploaie… atât de mult îmi este mie dor de tine!

Când soarta îmi va spune să părăsesc pământul, când oameni fără milă îmi vor săpa mormântul, când zile pentru mine nu vor mai exista, atunci dar nici atunci eu nu te voi uita…

Aştept o rază să-mi pătrundă în suflet, să mă lumineze şi să-mi spună “te iubesc!”, iar acea rază să fie vocea ta ce mă trezeşte de dimineaţă… dar se pare că nu o voi avea…

Nu-mi stricaţi proasta dispoziţie…

În dragoste, să nu faci din durerea altuia fericirea ta…

Am visat prea mult ce nu trebuia…am vrut prea mult ce nu trebuia…acum toţi sunt fericiţi…..iar eu plâng printre zâmbete şi râsete…

Tu de vei iubi pe altul… eu nu pot să te opresc dar te rog să îţi fie milă de cuvântul TE IUBESC!!!

Îmi cade o lacrimă din ochi şi nu ştiu ce e cu mine .. dar un singur lucru însă ştiu mi-e tare dor de tine…

Ai fost, eşti, vei fi totul pentru mine, chiar dacă pare imposibil eu tot o să te iubesc enorm…

Dorul e focul în care ard speranţele, dorinţele, durerile, iar cenuşa ce rămâne reprezintă amintirile…

Deseori zâmbetul celui care suferă e mai dureros decât lacrimile celor ce plâng!

Iubirea te înalţă, iubirea te coboară, iubirea îţi dă aripi, iubirea te omoară. Nu mă ucide, iubeşte-mă!

Azi eşti orbit de fericire şi ai uitat că cineva trăieşte doar pentru tine. Dar mâine vei cădea dintre nori şi vei privi în urmă… mă vei vedea acolo şi vei şti ce înseamnă regretul…

Stau în camera mea rece… Privesc în jur şi mi se pare că pereţii se strâng în jurul meu… Mă simt singură… Totul e întunecat şi rece, întocmai ca inima mea… Închid ochii şi încerc să uit de tot…

Cel mai trist lucru în viaţă e să-l vezi pe cel pe care-l iubeşti iubind pe altcineva…

Alerg spre tine cu 120/h şi parcă durează o veşnicie. De ce nu eşti lângă mine!?

Acum tot ce a fost între noi pare demult… încerc să-mi amintesc dar nu pot …tu probabil m-ai uitat, în timp ce eu trăiesc doar pentru tine…


Regret că eşti departe / şi nu te pot vedea / dar te am mereu aproape / în inimiora mea…

Mâine vei regreta că azi mi-ai spus adio şi mă vei căuta,crezând că eu încă te aştept.. .vei căuta disperat să-mi găseşti iubirea, însă doar când mă vei găsi vei realiza că ai căutat ceva ce a murit demult… vei plânge atunci cum am plâns şi eu, dar va fi prea tarziu…

Singură, faţă în faţă cu nopţile şi cuvintele…

Spune-i că l-am uitat, spune-i că nu mă mai gândesc la el, spune-i că nu-l mai iubesc, dar că ţi-am spus toate astea printre lacrimi…

Ai uitat de mine şi tristeţea s-a înstăpânit în lume! Aş vrea o lacrimă, doar una care să-mi înece obrazul, să lunece apoi să ştergă distanţele ce ne despart…

Ţi-aş da inima mea, dar a suferit prea mult, ţi-aş da viaţa mea dar trebuie să meargă înainte, ţi-aş da totul dar e prea târziu căci s-a terminat…..

Încep să realizez cât de departe eşti de mine, căci simt un gol imens în suflet care doare şi nu poate fi alinat decât de mângâierea ta! Îţi simt lipsa, IUBIRE…

Dacă tu pleci totul se duce, se duc iluziile mele şi cu ele rostul meu. Dacă tu pleci viaţa mea este cea care se va duce. Dacă tu pleci sufletul meu se va duce la fel ca şi soarele când vine noaptea!

Mă trezesc cu tine-n gând adorm la chipul tău visând dar tu n-ai vrut să fii a mea, chiar dacă eşti dragostea mea…

Durerea ce în suflet o port, nu pot s-o mai suport, în lacrimi mă topesc în lacrimi mă trezesc… de ce oare TE IUBESC ??

Dacă aş putea râde , nu aş mai plânge…

Hai rămâi cu mine… Sau rămâi cu bine… Poate aşa-i mai bine… Dacă nu-ţi convine… nimeni nu te ţine… Poţi să faci ce vrei de mâine…

Viaţa e prima târfă care m-a făcut să plâng…

Uitarea sigur va veni vor trece clipele pe rând când la trecut te vei gândi păstrează-mă o clipă-n gând…

Mă dor ochii pentru că nu te pot vedea, braţele-mi sunt goale pentru că nu te pot îmbrăţişa, buzele-mi sunt reci că nu te pot săruta, inima mi se frânge că nu eşti a mea!

Îmi place să mă plimb prin ploaie… pentru că nimeni nu vede că eu plâng…

Intru în operaţie peste 10 minute, doctorii mi-au spus că îmi vor scoate tot ce simt eu pentru tine…

Să ai cu cine, să ai unde…… dar să n-ai cu ce !

Atinge steaua de neatins şi nu-i uita pe cei care au crezut în tine…

Zâmbetul celui care suferă este mai dureros decât lacrimile celui care plânge…

Ce să fac ca lacrima să nu se mai plimbe pe obrazul meu??

Grea e viaţa unui peşte
Când se zbate pe uscat
Dar mai grea a unei fete
Când iubeşte un băiat !

Marile incendii se nasc din scântei mici…

Dacă plângi pentru că soarele a dispărut din viaţa ta, lacrimile te vor împiedica să vezi stelele…

Vezi tu…..nu pot să te uit…fiindcă te iubesc prea mult…însă ţie ţi-e uşor…..mie însă îmi vine să mor…

Dacă râzi, toţi vor râde cu tine… dacă plângi, vei plânge singur…

Nu ştiu ce a fost între noi…o dragoste, o minciună, o obişnuinţă…..dar orice ar fi fost a fost un vis frumos… dar acel vis a ajuns să mă rănească…nu mai pot să trăiesc aşa…

Zâmbesc la stele şi ele……….

Tot ce e în sufletul meu este aici şi asta nu cred că se va schimba curând cum nici eu nu sunt genul care să mă schimb…

Toată lumea e supărată când sunt eu fericită şi toată lumea e fericită când sunt eu supărată…mai bine sunt mereu supărată decât să fie ceilalţi supăraţi….dar acum, nimeni nu-mi poate lua fericirea…

Mai bine mor pentru ceva, decât să trăiesc degeaba…

Îl iubesc şi prostuţul nu-şi dă seama…

Pritenii falşi să dea BUZZ, astăzi fac prezenţa!!!

Cel mai nasol lucru este să te simţi în plus acolo unde cândva erai totul…

A iubi înseamnă a suferi şi cum mulţi fug de suferinţă puţini ştiu să iubească!

Într-o zi ne-am întâlnit şi ne-am plăcut şi ne-am iubit, lumea parcă a înnebunit şi într-o zi ne-a despărţit…

Inima mea e ruptă în două, jumătate din ea e încă la tine, dar ce păcat că nu mai suntem împreună…

Aş vrea să fiu un fulg de nea chiar dacă aş trăi puţin măcar aş fi pentru o zi fericită şi apoi aş muri liniştită…

Tot ce văd e firm…ard…vise… amintiri… speranţe…cred că un adio e cel mai bun…

Dacă viaţa îţi întoarce fundul…….profită de ocazie şi….. f*te-o !

Fiecare cuvânt e o speranţa în plus… cu fiecare clipă trecută moartea mea e mai aproape… iar eu încă visez…

Sick of crying, tired of trying, yes i’m smileing but inside i’m dieing…

Când mi-a fost în viaţă bine ca un şarpe stăteai numai lângă mine când mi-a fost viaţa amară ma-i lăsat ca pe un tren în gară prea multe vorbe n-au rost aş da orice să uit ce a fost, ai plecat, plecat să fii şi la mine să nu mai vii…

De ce ai ales să mă minţi când puteai să îmi zici totul în faţă, de ce ai ales să îmi răneşti sufletul, când eu ţineam la tine. Am avut încredere că timpul se va scurge printre noi dar de fapt se scurge pe obrajii mei!

Lacrimi amare îmi acoperă ochii când noaptea la tine stau şi privesc, iar somnu-i departe nu pot să-l apropii şi doar la tine stau şi mă gândesc.

Inima mea e ruptă în două, jumătate din ea e încă la tine, dar ce păcat că nu mai suntem împreună…

Aş vrea să fiu cum o să fiu aşa că lăsaţi-mă să trăiesc aşa cum ştiu, lăsaţi-mă să fac şi bune şi rele ca să ştiu măcar că sunt greşelile mele…

Ştiu că te uiţi la ea şi te gândeşti la mine…O atingi pe ea dar mă simţi pe mine…Ţi-e sete de mine dar te răcoreşti cu ea…Ştiu că mă vrei pe mine dar te mulţumeşti cu ea…

Vreau să fiu singur în pustietate, să nu văd lumina zilei, doar întunericul adâncul sufletului…

Aspir……..la o viaţă mai bună…

Plâng de durere… sunt singur şi trist şi te vreau înapoi… întoarce-te şi fă-mă din nou să zâmbesc…

Mi-ai furat inima şi ai luat-o cu tine… m-ai lăsat undeva, de unde nu mai pot privi, de unde nu mai pot scăpa! Ajută-mă şi ţine-mă în braţe…

E atât de frig… lacrimile mi-au îngheţat şi nu mai pot să zâmbesc… trăiesc un vis demult apus şi nu-mi mai revin la viaţă…

Aş vrea să pot da timpul înapoi… să întorc clepsidra… şi să te pot privi din nou în ochi… să pot să-ţi spun cât te iubesc!

Ce frumoşi sunt ochii tăi albaştrii, când pictez totul în negru şi suspin în noapte fără să te ştiu aproape

A căzut şi ultima petală de trandafir… s-a uscat şi s-a pierdut mândră în toiul unei nopţi târzii de toamnă

În zilele în care plâng, nu mă gândesc decât la ce va fi… lacrimile nu mai au nicio valoare, când soarele apune… deşi eu plâng într-una noaptea…