Statusuri Si Mesaje „ Scary ” De Halloween !

Cele mai infricosatoare mesaje pentru noaptea de Halloween !


1. Inchide bine usile!
Blocheaza ferestrele!
Sa nu intre duhul rau,
Taman in … dormitorul tau.

2. Pentru ca e Halloween nu vreau sa te-nfricosez, fii insa foarte atent o stafie te-nconjoara si un liliac deasupra ta zboara!

3. Sfaturi de halloween: Sa lasi intotdeaua pe altcineva sa deschida usa, sa nu gusti niciodata primul din mancare si sub nici o forma sa nu deschizi dulapul. Hi-hi-hi!

4. Este noaptea răzbunării ! Bu huu huu de Halloween !

5. E Halloween, mă trec fiori când simt în preajmă vrăjitori. Închide ochii, dormi uşor, să nu te prindă vraja lor.


6. De Halloween o sa te bantui mai mult ca niciodata! Voi fi mereu pe urmele tale si vai de tine sa te uiti dupa alte vrajitoare. Te voi…

7. Stau şi mă uit la status cu o lumânare în mână … dacă nu se schimbă înseamnă că am păţit ceva!

8. Am să mă costumez în cel mai urât coşmar al tău şi am să te bântui toată ziua ca o fantomă de care nu mai poţi scăpa.

9. Un copil negru a primit in dar un set de aripi negre de la Dumnezeu.
Ce sunt eu, a intrebat copilul, sunt un inger negru?
Dumnezeu a ras si i-a spus: Nu, tu esti doar un liliac!
Happy Halloween!

10. Dacă nu ţi-e teamă de Dracula, înseamnă că nu m-ai cunoscut !

11. Buu… Huu… Huu… Te-ai speriat? Sper ca da, pentru ca o vei incurca! Eu sunt acel Dracula… tu ma stii, de mine sa-ti fie frica, asta sa stii!

12. O fantoma ascunsa de mult sub al tau pat
Se trezeste in noapte, sa-ti dea un pupat;
De simti o boare rece peste-al tau obraz
E-un semn ca moartea nu-ti mai da ragaz.
Glumesc… Halloween Fericit!

13. Ştiu ce ai făcut vara trecută. Aşa că, în seara asta de Halloween, păzeşte-ţi spatele!

14. In aceasta noapte de Halloween te invit in oras… pentru a bea sange si a manca niste carnita cruda. Vino fara teama in cimitirul numarul 13. Happy Halloween!

15. Iti doresc sa-ti faca dezastru in casa invitatii care iti calca pragul casei si sa te distrezi monstruos de bine in preajma prietenilor!

16. Sunt cel mai groaznic coşmar al tau …. nu mă deranja că te bântui!

17. Inchide bine usile! Blocheaza ferestrele! Sa nu intre duhul rau… taman indovlecelul tau!

18. Noaptea cea infricosatoare este aici! Este Halloween! Vrajitoare, monstri, fantome, schelete, vampiri au pus stapanire pe lume! Fugi cat de repede poti!

19. Intoarce-te usooor si uite-te in spatele tau. Cu prietenie, Varcolacu

20. Have a killer Halloween!


Recomandari pe aceeasi tema :

Datini, traditii si superstitii de Halloween

Datini si traditii de Halloween / Despre Halloween

Colinde si cantece de Halloween ( in engleza ) / Halloween Lyrics

Povestea lui Jack O’Lanterns / Legende De Halloween

Top 10 cu cele mai infricosatoare si misterioase filme / seriale de groaza, pentru Noaptea de Halloween


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu