MESAJE DE 8 MARTIE- URĂRI pentru surori



„Ești marea mea sursa de inspirație. Te admir pentru curaj, pentru inventivitate, pentru puterea creatoare, pentru indulgență, pentru blândețe. Mulțumesc în fiecare zi că am avut norocul sa fiu eu fratele tău. Sunt plin de recunoștință pentru dragostea și prietenia care nu se vă sfârși niciodată. La multi ani, surioara! ”

„Astăzi este ziua femeii este ziua ta. Un prilej pentru mine să îți reamintesc cât țin la tine. Că ești parte din sufletul meu. Ne curge același sânge prin vene. Dar și simțiri, trecut, educație și atâtea gânduri comune. Ne-am format împreună. Ne-am fost mereu alături. Am râs, am plâns, ne-am spus secrete… La multi ani, sora mea! ”

„La multi ani, draga sora, să ai parte de tot ce-ți dorești în lumea asta să fii sănătoasă și fericita alături de familia ta. Ai grija de sufletul tău și… pictează-ți viitorul doar în culori trandafirii! Este 8 martie, este ziua ta. Azi trebuie să crezi în visele tale! LA MULTI ANI!”

„Sora mea, de ziua ta vroiam să-ți dăruiesc un buchet de flori mare cât sufletul tău și frumos ca tine, dar nu am găsit așa că o să-ți spun doar La multi ani!”

Recomandari :
Semnificatia zilei de 8 Martie 
De ce iubim Femeile .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu