Citate, Cugetari si Aforisme despre Patrie



 Citate, Cugetari si Aforisme  despre Patrie


Nu trăiesc pentru mine, ci pentru patria mea. citat din Iulius Cezar

În faţa zeilor şi a oamenilor cu judecată, patria este mai preţuită, mai sfântă, mai respectată decât mama, decât tata, decât toţi strămoşii. Pentru patrie, chiar când ne supără, trebuie să avem veneraţie, supunere şi îngrjire. citat din Socrate

Să fie oare pentru noi existenţa un exil şi neantul o patrie? citat din Emil Cioran

Nu trebuie să-ţi iubeşti patria pentru că este mare, ci pentru că este a ta. Anonim

Acolo unde este libertatea, se află şi ţara mea. citat din Benjamin Franklin

Pâinea în patria ta e mai bună decât prăjiturile în ţară străină. Voltaire

Fii om, fii drept şi recunoaşte că, pe deasupra ambiţiilor, intrigilor şi urilor, este Patria, este veşnicia neamului, şi că acolo trebuie să ne întâlnim totdeauna, chiar dacă nu ne înţelegem de fiecare dată. citat din Ion Antonescu

Prevăd un al treilea război mondial, care va pune omenirea pe adevăratele ei temelii sociale. Ca atare, dumneavoastră şi urmaşii dumneavoastră veţi face mâine ceea ce eu am încercat să fac astăzi, dar am fost înfrânt! Dacă aş fi fost învingător, aş fi avut statui în fiecare oraş al României. Cer să fiu condamnat la moarte şi refuz dinainte orice graţiere. În felul acesta, voi fi sigur că voi muri pe pământul Patriei, în schimb voi, ceilalţi, nu veţi fi siguri dacă veţi mai fi aici când veţi fi morţi. citat din Ion Antonescu în proces

Recomandari : Citate Patriotice / Citate despre Romania





1 Decembrie







Imnul National