Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. VI )


Statusuri de Dragoste / Iubire ( Part. VI )


Inima mea este ca un templu. Intri, te rogi şi dacă meriţi rămâi. Tu nici nu ai intrat, nici nu te-ai rugat şi totuşi ai rămas… oare de ce??

M-ai făcut să cred în tine, în iubirea ta… m-ai făcut să mă gândesc zi şi noapte la tine… acelaşi lucru-l fac şi acum chiar dacă tu ai plecat… Te aştept… Vino… !

Ai închis marea în ochi şi soarele-n suflet, că mă topesc de câte ori mă atingi, şi mî-nfior de câte ori mă priveşti, te iubesc şi n-o să renunţ niciodată la tine…

Spune-mi unde eşti, să ştiu unde să caut! Spune-mi ce visezi, să ştiu ce să îţi dau! Spune-mi pe cine doreşti, să ştiu cine trebuie să fiu! Spune-mi că mă iubeşti!

Când mă gândesc la înfăţişarea ta de îngeraş buzele mi se umezesc gândindu-mă că ţi-aş putea vorbi în şoaptă, spunându-ţi vorbe dulci…

Dacă pe cer ar fi o stea pentru fiecare minut în care mă gândesc la tine, ar fi lumină mereu !

Prima dată când te-am văzut mi-a fost frică să te ating, prima dată când te-am atins mi-a fost frică să te sărut, prima dată când te-am sărutat mi-a fost frică să te iubesc, acum că te iubesc mi-e frică să nu te pierd…

Te iubesc şi te voi iubi mereu, eşti sufletul din mine, eşti viaţa mea şi sper ca mereu să fie aşa……

Te iubesc ca pe propria-mi viaţă! Ştii de ce?! Pentru că tu eşti viaţa mea…..


A B C D E F G H I J K L M..mi-e dor de tine !!!

T- tandră
E- elegantă

I- irezistibilă
U- unică
B- blândă
E- eternă
S- scumpă
C- curajoasă…



De vei plânge pentru mine zi-mi să plâng şi eu…. De vei plânge pentru alta îţi doresc să plângi mereu…

Dragostea e ca o clepsidră, când ţi se umple inima, ţi se goleşte creierul…..

Când te crezi singur…. gândeşte-te că…. persoana iubită te urmăreşte la fiecare pas…

Când un pictor orb va picta sunetul unei petale de trandafir căzând pe o podea de cristal atunci înseamnă că te va iubi mai mult decât mine… TE IUBESC !

Cine iubeşte şi tace, nici dracu n-are ce-i face…

Îţi văd lacrima pe obraz cum încet îţi curge, zâmbeşte pentru mine. Şi mă jur pe viaţa mea că voi face totul ca să fie bine…

Ca o ploaie în deşert ai apărut… Am simţit că mă pierd într-un sărut… M-ai făcut să plutesc pe aripi de dor… M-ai făcut să te ador…

Fără tine mă sting… Mă hrănesc doar cu nopţi din trecut… Stelele plâng în urma ta…Cum aş putea să uit… Cerul e trist… toate vorbesc numai de noi… iar mie… mi-e dor de ochii tăi…

Dragostea se naşte din priviri, creşte pe buze şi moare în lacrimi !

Ori e albă, ori e neagră… inima mea mereu se-ntreabă….. dacă am făcut bine când m-am îndrăgostit de tine…

Iubirea înseamnă să dai cuiva şansa să te distrugă şi să ai încredere că nu o va face…

Dragostea este ca atunci când nu vrei să dormi pentru că realitatea este cel mai frumos vis…

Dragostea e ca vopseaua unei maşini..se obţine treptat, din mai multe straturi iar după ce este aplicat şi lacul se găseşte cineva care să o zgârie….

Asemenea unui zâmbet se ascunde mii de lacrimi…

Dragostea este singurul joc care se joacă în 2 şi ambii  câşigă…

În lume sunt 8 minuni… 7 dintre ele le ştie toată lumea dar pe a 8-a o ştiu doar eu… aceea eşti tu….. iubirea mea !

Gura ta alături de a mea se transformă într-un sărut! Un sărut
de-al tău e un vis , un vis pe care eu îl iubesc! Te iubesc şi te voi
iubi mereu , iubirea mea , dulcea mea iubire…

Nu te speria! Sunt la spital! Mi-au găsit ceva la inimă. Fii fără grijă, operaţia nu a reuşit. Nu te-au putut scoate din inima mea căci acolo vei rămâne mereu!

Probabil poza mea din ramă mi-ar sopti : ”ştii, nu eşti ce-mi doream să fii”

Nu ştii ce greu îmi va fi…. dacă ai să pleci şi nu o să mai vii…

Undeva, cineva se gândeşte la zâmbetul tău şi se bucură de prezenţa ta în viaţa sa…

Pentru tine dragostea a fost o glumă.. şi ai trăit cu mine numai în minciună…

Numai lângă tine viaţa mea e roz…. TE IUBESC !!!

Pentru ochii tăi ţi-aş da şi luna şi marea, pentru ochii tăi îmi plânge acum inima. Aş vrea lângă ei să fie doar ce ne leagă pe noi doi, lângă ei să fie doar dragostea mea şi a ta…

Aş vrea să dorm pe parfumul trupului tău, să mă topesc când atingerea ta mă arde, iar sărutul meu să soarbă dulceaţa buzelor tale…TE IUBESC !!!

Preţuieşte-i pe cei care sunt alături de tine cu adevărat, pentru
că atunci când ei nu vor mai fi, tristeţea va mai câştiga o
luptă………..iar tu te vei închide şi mai mult în tine………nimic nu este pentru
TOTDEAUNA !