Statusuri cu DnD ( Part. III)

Statusuri cu DnD ( Part. III) 



Măi pe loc repaus n-auziţi?? mă uit la un film…

Don’t disturb , let masturb !

Prea Busy ca să îţi dai seama că sunt on…

Deranjaţi-mă ! Ca altfel vă deranjez IO !

Nu mă deranja că e vai de pielea ta…

Ultimul care m-a deranjat, e încă dat dispărut…

Aaa…uf…uf..nu mă deranjaţi… în 2 secunde  ating orgasmul…

Sunt oriunde, numai aici nu ! DND

Mă scarpin la oo nu mă deranja că poate mă sperii şi le sparg !

Mă dau cu sania în congelator DND !

Don’t disturb unless I love you…

Cu ocazia zilei internaţionale a oamenilor ocupaţi… DND

DND… o satisfac pe mă-ta

Ai treabă şi te reţin cumva?


Cică au pus turcii la intrarea în moschee un cuvînt scurt neînteles nici de cei mai mari înţelepţi : DND

DND… în traducere pentru tine DO NOT DISTURB !

Ai treabă şi te reţin cumva?

Way nu mă deranjaţi că o să fie ploi de Ignore !

DND ! D(dă-te) N(nene) D(dracu)

//)) //\\// //))

Mda… băga-m-aş în seamă…

Crizat/a here so DND !

Hai DND… ca să nu zic mai pe româneşte JET !

Pentru mine, pentru tine îţi dau DND pe vine !

DND ! aspir…. la o viaţa mai bună…

DND fac mătreaţă !